Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Btje GT/E met 16v blok met NE kop erop is van ene alex zat een mantaclub kentekenhouder op maar is geen lid,
misschien dat iemand deze auto kent is van een jonge uit beltrum die ook met de kameraden bij wolterink achter in een schuur klust staat daar binnen ook een C coupe GT/E in de orginele oorlogskleuren.
Btje GT/E met 16v blok met NE kop erop is van ene alex zat een mantaclub kentekenhouder op maar is geen lid,
misschien dat iemand deze auto kent is van een jonge uit beltrum die ook met de kameraden bij wolterink achter in een schuur klust staat daar binnen ook een C coupe GT/E in de orginele oorlogskleuren.
Zaterdag begin middag toen ik de oprit bij Soesterberg (A28) op draaide kort daarna zat ik achter een super mooie A Manta !! toesterde nog even en stak mn duim op, eigenaar van de Manta ook king:
ben hem bij Rijnsweerd (toen we beide de A27 op draaide) voorbij gegaan, toen ik er een tijd later bij Nieuwendijk af ging kwam hij mij voorbij waarnaar we nog een keer even onze hand opstaken