N nova.... Forumbewoner 3 okt 2009 #3.081 origineel gepost door mantamafkees01 origineel gepost door PAASHAAS Deze mooie manta A zag ik van de week in Eindhoven rijden : Stoer ding zo. Iemand van hier? Ben wel benieuwd naar meer foto's. Zover ik weet is dit niemand van hier... zit mestal een meid achter het stuur
origineel gepost door mantamafkees01 origineel gepost door PAASHAAS Deze mooie manta A zag ik van de week in Eindhoven rijden : Stoer ding zo. Iemand van hier? Ben wel benieuwd naar meer foto's. Zover ik weet is dit niemand van hier... zit mestal een meid achter het stuur
T TonSR Loopt hier de deur plat 3 okt 2009 #3.082 en gezien,in rotterdam crooswijk een geheel zwarte b manta ging te vlug om wat van kent te zien.mogelijk een bekende hier? vgr tonsr.
en gezien,in rotterdam crooswijk een geheel zwarte b manta ging te vlug om wat van kent te zien.mogelijk een bekende hier? vgr tonsr.
P Pastra Loopt hier de deur plat 3 okt 2009 #3.083 Hierbij dan de gevraagde foto's:kewlpics Was wel verrekes donker, en de n95 heeft ook niet echt kwaliteitfoto's
Hierbij dan de gevraagde foto's:kewlpics Was wel verrekes donker, en de n95 heeft ook niet echt kwaliteitfoto's
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 4 okt 2009 #3.084 origineel gepost door mantamartin De Manta GSI EXcluxiv en de Kadett C2 Coupe 16S Berlinetta Dat waren ze! :thumbup
origineel gepost door mantamartin De Manta GSI EXcluxiv en de Kadett C2 Coupe 16S Berlinetta Dat waren ze! :thumbup
A asci 2000 Komt weleens kijken 4 okt 2009 #3.085 gistermorgen rond 11uur een super mooie a manta blauw wit
T Ted-Jan Komt weleens kijken 4 okt 2009 #3.086 vanmiddag rond 5 uur een B manta gespot op de A50 richting den bosch. in de buurt van de afslag A73. was een fel groene verlaagt zo te zien. kenteken niet onthouden maar er reed een groene D Kadett voor. ik kwam voorbij geraced met een A corsa TR lichtblauw.
vanmiddag rond 5 uur een B manta gespot op de A50 richting den bosch. in de buurt van de afslag A73. was een fel groene verlaagt zo te zien. kenteken niet onthouden maar er reed een groene D Kadett voor. ik kwam voorbij geraced met een A corsa TR lichtblauw.
I imported_piet Komt hier geregeld 4 okt 2009 #3.087 dat kan kloppen dat was ik en andreas leuk om ook eens gespot te zijn geworden
M mantallica Loopt hier de deur plat 4 okt 2009 #3.088 origineel gepost door asci 2000 gistermorgen rond 11uur een super mooie a manta blauw wit waar was deze manta gespot??
origineel gepost door asci 2000 gistermorgen rond 11uur een super mooie a manta blauw wit waar was deze manta gespot??
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 4 okt 2009 #3.089 vandaag in smakt, opendag dierenasiel smakterheide, een groene A gt/e, echt een strak autotje, met mooie ats'jes! heb een fototje geschoten, had die van mezelf er even voor gezet als ik 'm op me pc heb up ik 'm wel even! :thumbup
vandaag in smakt, opendag dierenasiel smakterheide, een groene A gt/e, echt een strak autotje, met mooie ats'jes! heb een fototje geschoten, had die van mezelf er even voor gezet als ik 'm op me pc heb up ik 'm wel even! :thumbup
T TonSR Loopt hier de deur plat 5 okt 2009 #3.090 waar lig smakt nou ergens,nooit van gehoord. vgr tonsr.
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 5 okt 2009 #3.092 Een gele A in Arnhem thv het Gelredome. :thumbup
I imported_piet Komt hier geregeld 5 okt 2009 #3.093 vanmiddag een gele a manta op de akerstraat in hoensbroek ,zag er netjes uit in de vluggigheid
D Dolmans Post best veel 5 okt 2009 #3.094 origineel gepost door Pastra Hierbij dan de gevraagde foto's:kewlpics Was wel verrekes donker, en de n95 heeft ook niet echt kwaliteitfoto's toch mooi om te zien :thumbup:thumbup
origineel gepost door Pastra Hierbij dan de gevraagde foto's:kewlpics Was wel verrekes donker, en de n95 heeft ook niet echt kwaliteitfoto's toch mooi om te zien :thumbup:thumbup
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 5 okt 2009 #3.095 origineel gepost door TonSR waar lig smakt nou ergens,nooit van gehoord. vgr tonsr. haha, da's een heeeel klein plaatsje, nèt onder Venray (midden/noord limburg, tegen de brabantse grens )
origineel gepost door TonSR waar lig smakt nou ergens,nooit van gehoord. vgr tonsr. haha, da's een heeeel klein plaatsje, nèt onder Venray (midden/noord limburg, tegen de brabantse grens )
T TonSR Loopt hier de deur plat 7 okt 2009 #3.096 ok,bedankt,ben benieuwd of mijn routeplanner dat ook kan.:jerry moet toch maar is kijken daar op een ritje. ik vindt dat wel leuk zulke stekkies waar je nog nooit van heb gehoord.om die ook is te zien. over zulke plaatsjes zeggen we hier altijd er staan 3 huizen een kerkje en een kroeg.:jerry:jerry:jerry vgr tonsr.
ok,bedankt,ben benieuwd of mijn routeplanner dat ook kan.:jerry moet toch maar is kijken daar op een ritje. ik vindt dat wel leuk zulke stekkies waar je nog nooit van heb gehoord.om die ook is te zien. over zulke plaatsjes zeggen we hier altijd er staan 3 huizen een kerkje en een kroeg.:jerry:jerry:jerry vgr tonsr.
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 7 okt 2009 #3.097 klopt, kijk uit, niet teveel gas geven, dan ben je 't dorp al weer uit
T Tiedo Komt hier geregeld 7 okt 2009 #3.099 vanmiddag gespot in veenwouden een gele a manta met zwarte velgen en achterspoiler en een jalouzie:thumbup.reed bij visser constructie van het terrein
vanmiddag gespot in veenwouden een gele a manta met zwarte velgen en achterspoiler en een jalouzie:thumbup.reed bij visser constructie van het terrein
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 7 okt 2009 #3.100 origineel gepost door Tiedo vanmiddag gespot in veenwouden een gele a manta met zwarte velgen en achterspoiler en een jalouzie:thumbup.reed bij visser constructie van het terrein die heb ik ok als eens gespot toen ik moest lossen bij de bruin in veenwouden. denk niet dat hij hier op het forum zit.
origineel gepost door Tiedo vanmiddag gespot in veenwouden een gele a manta met zwarte velgen en achterspoiler en een jalouzie:thumbup.reed bij visser constructie van het terrein die heb ik ok als eens gespot toen ik moest lossen bij de bruin in veenwouden. denk niet dat hij hier op het forum zit.