Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
gister brobbel1 gespot reed achter hem in een 323f toeterde nog en de manta op de ambu met de sprinter er voor heb ik ook nog gezien in frl toen ik van mn ma terug reed nr huis en in kootstertille een roode a manta een geel zwarte a en een rode 400 rr gezien kom er vaak en die manta's komen daar weg
gister brobbel1 gespot reed achter hem in een 323f toeterde nog en de manta op de ambu met de sprinter er voor heb ik ook nog gezien in frl toen ik van mn ma terug reed nr huis en in kootstertille een roode a manta een geel zwarte a en een rode 400 rr gezien kom er vaak en die manta's komen daar weg
Begin van de avond ergens op Zeeland (bij grens Zuid-Holland) een oranje B-Manta, vynil dak zag er mooi uit maar diegene zag mij niet.
En zojuist (om 6 uur ofzo) op de A15 bij Ochten een zilveren B-Manta, leek op i200 of i400 ofzo zag 'm heel snel want ik moest de afslag hebben. Reed in m'n eigen auto.