Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gisterennacht bij discotheek de Radstake een blauwe A manta, met ats wielen (heb nog foto's gemaakt zal ze binnekort even op de pc zetten) ding zag er nog netjes uit..
En vanmorgen op het oldtimertreffen in Sinderen, een manta i200 king: ik reed net met mijn Manta het terrein af, werd nog aangesproken met '' He Manta collega'' was dit iemand van hier?
Vandaag rond 3 uur van zevenaar naar duiven reed er een baby blauwe A manta in perfecte staat (tenminste zo zag het eruit in een flits) al het chrome perfect, zat een oudere man in. Deze had ik nog nooit hier in de buurt gezien en zag er toppie uit... weet iemand van wie deze is en of ie uit de buurt komt ik ben wel nieuwsgierig ik denk niet dat deze kleur veel bestaat ik heb em in het baby blauw in de garage staan
Vandaag rond 3 uur van zevenaar naar duiven reed er een baby blauwe A manta in perfecte staat (tenminste zo zag het eruit in een flits) al het chrome perfect, zat een oudere man in. Deze had ik nog nooit hier in de buurt gezien en zag er toppie uit... weet iemand van wie deze is en of ie uit de buurt komt ik ben wel nieuwsgierig ik denk niet dat deze kleur veel bestaat ik heb em in het baby blauw in de garage staan
Deze misschien, ik heb deze foto genomen bij 25 jaar OMCN in sevenum. Daar rijd een oudere man in en verkoopt onderdelen.
Deze misschien, ik heb deze foto genomen bij 25 jaar OMCN in sevenum. Daar rijd een oudere man in en verkoopt onderdelen.
Ik zou het niet te hard zeggen want volgens mij is dat de voorzitter van de Mantaclub :jerry:jerry:jerry