Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vanmiddag 24-01 op de A16 rijdend richting Breda ter hoogte van Moerdijk een a-manta gespot.
Was niet zo'n nette,had meerdere kleuren.
Ik reed in de tegenover gestelde richting,maar zag hem in een flits
Dat ding is net gerestaureerd :argue
Zonder gekheid kijk forum Manta golfbal en je ziet dat ik pech ermee gehad heb :cry
De auto moet nog wat aangedaan worden maar meerdere kleuren komt natuurlijk omdat het een GTE is en omdat de vorige motorkap niet meer te redden valt heb ik er een nieuwe opgezet die nu nog blauw is.
Ik had hem net 2 maanden klaar toen de hagelstorm kwam.
2 jaar lang met veel liefde aangewerkt en in 5 minuten alles weg :cry.
Maar ik moet eerlijk toegeven, als ik hem in een flits tegemoet zag komen op de snel-weg, en ik zie een blauwe motorkap, en gt/e kleuren.. dan zou ik dat ook gezegt hebben hoor..
klote van die storm.. maar nu niets meer aan te doen..
vanmiddag 2 duitsers bij shell best(bij de mac) beide originele 400 1 starte neit dus waren aant overstarten,eentje grijs en andere wit erg netjes helaas geen telefoon bij om foto te maken.
Dat was ik niet, ik ken wel een Johan die een TE heeft en in de buurt van Utrecht woond, zal die dan ook een oranje Manta hebben?? Zo ja dan hebben wij al drie dingen gemeen