Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gisteren op de snelweg bij Rotterdam/Barendrecht een witte B-CC met een zwarte motorkap en witte wielen, hebben nog ff gezwaaid, was zelf met de rode i240r.
Gistermiddag in Utrecht een zwarte Manta B gespot, hij had een uitbouw (spatbordverbreders, 400 uitbouw ?) en brede sloffen er onder. Was alleen jammer dat ie net achteruit in de lepel van een takelwagen was gezet... trubbels dus
Gistermiddag in Utrecht een zwarte Manta B gespot, hij had een uitbouw (spatbordverbreders, 400 uitbouw ?) en brede sloffen er onder. Was alleen jammer dat ie net achteruit in de lepel van een takelwagen was gezet... trubbels dus
Iemand van hier??
Ja dat was die van mij, snik, de achteras wilde niet meer
ik wist dat ik die moet vervangen, maar nog geen tijd gehad NU moet ik wel.
Dat zijn de minder leuke dingen. Je Manta zag er wel goed uit ( zo ver ik kon zien in het voorbijrijden, reed toevallig ook in een takelwagen ). Heb je er geen foto's van online staan toevallig?