Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vandaag kwam ik zo rond de klok van 17:00 vlakbij Nieuwegein een in zeer strakke gele lak stekende manta b voorbij op de snelweg, waren een paar mooie dingen aan gedaan zoals vierkante koplampen in rechthoekige uitsparingen. Kwam volgens mij terug van een gezellig dagje weg want er zat een compleet gezin in
Vandaag kwam ik zo rond de klok van 17:00 vlakbij Nieuwegein een in zeer strakke gele lak stekende manta b voorbij op de snelweg, waren een paar mooie dingen aan gedaan zoals vierkante koplampen in rechthoekige uitsparingen. Kwam volgens mij terug van een gezellig dagje weg want er zat een compleet gezin in
Een oranje Manta, verlaagd, opel teken voorop de motorkap gespoten, voor de rest weet ik het niet precies meer omdat ik daar zelf een auto moest afleveren. Iemand van hier? Zo groot zal Tijnje niet zijn dus...Gespot op de Breewei, op de parkeerplaats bij de voetbalvelden, nabij nummer 16.