Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik kwam vande week nog een donker blauwe/paarse manta A tegen bij het voetbalvelt in Maarheze, hij ging richting someren en ik naar maarheze met een licht blauwe vauxhall carlton.
ukeuke Gloeidnegloeiende, wat een takke volk zeg, ze houden ook niet op........ Krijg er wat van:swear:swear
Maar goed, ik spot regelmatig een rode A manta op het industrieterrein Nijkerk, staat vaak bij Kuyer Metaalwerken voor de deur, echt een strak ding, met ongeveer dezelfde velgenj als die van mantaboy1967
gele manta A (okergeel) met mooi skaidak. super auto in superstaat zo te zien :thumbup
kenteken 62AK72 als ik me niet vergis. (doe er niemand kwaad mee als ik dat hier post neem ik aan, heb er immers geen foto van en weet zelf niet eens waar de auto normaal staat)
Maandag gespot in de wijk Gestel bij het ROC bij de Bayeuxlaan een donker blauwe manta met witte strepen erop alla viper.. bovenaan het raam stond de tekst Kimmie`s manta bijzonderheid deze had 5 spaaks pirelli velgen.