Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
kwam net NOG GEEN 5 minuten geleden een rode B manta achterop met 3D spoiler ook helemaal rood, met blauwe kenteken platen het kenteken was...:hmmz weeknie...
klinkt wel goed in de bouw 2 manta`s achter elkaar aan te trappen haha
kwam net NOG GEEN 5 minuten geleden een rode B manta achterop met 3D spoiler ook helemaal rood, met blauwe kenteken platen het kenteken was...:hmmz weeknie...
klinkt wel goed in de bouw 2 manta`s achter elkaar aan te trappen haha
heb duimpje maar opgestoken, was mooie wagen
misschien toch iemand van hier?
had m nog niet eerder gezien in HARDENBERG
Zaterdagavond bij de brink was idd de auto van mn vader,
Die rooie b van net is van mijn oom ik zat er bij in:thumbup,Trouwens nette auto van jou:thumbup
Een gele Manta A op de a2 vanmorgen van eindhoven richting Den Bosch, ik reed op de andere weghelft (Den Bosch richting Eindhoven), in een blauwe Manta B.
dus nu alsnog ff de foto`s, bij de a manta ben ik wezen kijken misschien wel een mooi auto`tje voor erbij maar helaas hij was mij te duur, t.o.v. hoe hij eruit zag
en de blauwe stond bij de zelfde handelaar, in oud-leussen cq nieuw-leussen, maar was van personeel.
dus nu alsnog ff de foto`s, bij de a manta ben ik wezen kijken misschien wel een mooi auto`tje voor erbij maar helaas hij was mij te duur, t.o.v. hoe hij eruit zag
en de blauwe stond bij de zelfde handelaar, in oud-leussen cq nieuw-leussen, maar was van personeel.
Ik heb die rooie ook bekeken maar kijk er maar niet onder :cry wat moest ie kosten BTW ???