Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Tjeez, Rob, jij spot er genoeg, ouwe kilometervreter, wanneer kom je bij ons es effe een bakkie doen? Wordt tijd dat ik je eens in levende lijve zie, je hebt al 2 onderonsjes met mn auto gehad....
Was laatst wel bij je in de buurt... maar moest toen nog naar Harderwijk en later naar Uddel... maar in principe rij ik alleen nog in Nijmegen, met zo af en toe Arnhem erbij...
Helaas weet ik ook nooit van te voren of ik elders naar toe ga
Gespot in Nijmegen in de buurt van de straten Drakestein en Middachten... en nou weet ik niet of het deze ook is die ik aan de Heyendaalseweg heb gespot af dat dit een andere is... maar 2 van zulke mooie blauwe A's lijkt me vrij onwaarschijnlijk... iets verderop staat een Ascona B die ik ookal eerder heb gespot... op dezelfde plek
Zo genoeg gelult... hier de foto's:
(ja ik weet het... de Ascona hoort hier niet, maar staat erbij vanwege het totaalbeeld. Plus op de eerste foto zie je 'm van veraf )
Mwah, is genoeg van te maken, maar hij heeft genoeg plekken. Het is geen extreem rotte bak, maar de wielkastranden achter zijn gaar, boven de koplampen grote blazen, en zo nog heel veel van die standaardplekken. Ook is er al eens aan gelast bij de binnenschermen.
Dus is niet wat voor 4250, maar wel een leuk ding voor 1500 ofzo...