Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Net in Rutte, een goude vauxhall met manta achteras, middenas, blok en bak, kopleet nieuwe uitlaat, tunnelbak, en zwarte 5 bak midden concole! (en nog wat klein spul) is dus bijna een echte opel inmiddels!
De mijne weer in bezit en weer rijdend! Jippie!king:
net een donkergroene met ascona voorkant als ik me nie vergis wast toch een manta ja. in oirschot btw
Die heeft mijn broer ooit gemaakt samen voor/met de vorige eigenaar. Zag dat de auto pas van eigenaar is gewisseld op de RDW site. Reed eerst rond in Ede dus.
Vanmiddag gespot op de weg vanaf Apeldoorn richting Voorthuizen, ter hoogte van Garderen. Een rode B met 2 zilvergrijze viperstrepen. Kenteken begon met een X, en de rest weet ik ook niet meer, ik heb er nog een tijdje achter zitten plakken, hij moet me haast wel gezien hebben, ondanks die regen
Vanochtend een gele manta-A gespot in Vriezenveen bij de Aldi op de parkeerplaats. Achterop stond manta SR. Kentkeken van de auto: 35-40-UT Auto zag er heel goed uit!
Heb nog ff snel foto's geschoten met m'n mobiel (sorry voor de slechte kwaliteit)
Ik spot regelmatig a manta's tussen Hengelo (O) en Haaksbergen.
Laatst zat er 1tje achter mij blauwachtig van kleur en ik superstaat.
En ik kom regelmatig een fel gele tegen met een vrouw op leeftijf en een donkere gele A die reed de autobaan op bij Hengelo Zuid. Ook kom ik elke dag 2 kadett C Coupe's tegen ( ligt eraan hoe laat ik weg rij naar mn werk. En gisteren een donker rode opel gt ook in superstaat!!! Dus ik kom s'morgens altijd een fraaie opel youngtimer tegen! :thumbup
Gisteren reed ik achter een Manta B CC. Hij kwam van de kant van ruurlo richting Neede. Ik dr achteraan natuurlijk maar hij sloeg af bij de olde molle en ik moest rechtdoor. Hij had denk ik haast want ik kon hem gewoon niet bijhouden!!