F FnF_racer Loopt hier de deur plat 2 jun 2012 #3.121 denk dat het Makko (sp?) was, maar vlakbij de C1000 in Zwolle Zuid zag ik een Oranje Kadett C staan, met zwarte motorkap. toen ik 10-15 minuten later weer wegreed bij C1000, was die weg. was rond een uur of 5 (kan ook al half 4 zijn geweest.)
denk dat het Makko (sp?) was, maar vlakbij de C1000 in Zwolle Zuid zag ik een Oranje Kadett C staan, met zwarte motorkap. toen ik 10-15 minuten later weer wegreed bij C1000, was die weg. was rond een uur of 5 (kan ook al half 4 zijn geweest.)
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 3 jun 2012 #3.122 zaterdag middag in nieuwehorne. een hele mooie c kadett gte gespot. wij waren in de astra hadden net de corsa op naam gezet.
zaterdag middag in nieuwehorne. een hele mooie c kadett gte gespot. wij waren in de astra hadden net de corsa op naam gezet.
R Rob-Epe Komt hier geregeld 4 jun 2012 #3.124 Gespot in Nijmegen bij de SSHN aan de Bouckstatehof of zoiets... een groene D met kenteken ..-HJJ-. En gisteren gespot op de oprit van de A50 -> Apeldoorn komende van de N309 een witte of parelmoer Kadett C 2-deurs sedan. Ik reed aan de andere kant, dus geen kenteken... maar hij zag er op afstand schoon uit... iemand van hier of: :kewlpics @Andreas.Berger wrote:@Rob-Epe wrote:De dag voor Hemelvaart een D-tje gespot in Nijmegen (6545), kenteken leek erg veel op mijn oude D: JN-84-PS dat is ook mijn oude d kadett geweest, een groene 5 deurs 1.3.s , ik heb deze gehad van 2005 tot en met 2008 De laatste 2 letters van de mijne waren anders... maar de mijne was ook groen (uni-lak).
Gespot in Nijmegen bij de SSHN aan de Bouckstatehof of zoiets... een groene D met kenteken ..-HJJ-. En gisteren gespot op de oprit van de A50 -> Apeldoorn komende van de N309 een witte of parelmoer Kadett C 2-deurs sedan. Ik reed aan de andere kant, dus geen kenteken... maar hij zag er op afstand schoon uit... iemand van hier of: :kewlpics @Andreas.Berger wrote:@Rob-Epe wrote:De dag voor Hemelvaart een D-tje gespot in Nijmegen (6545), kenteken leek erg veel op mijn oude D: JN-84-PS dat is ook mijn oude d kadett geweest, een groene 5 deurs 1.3.s , ik heb deze gehad van 2005 tot en met 2008 De laatste 2 letters van de mijne waren anders... maar de mijne was ook groen (uni-lak).
M midnight black Hoort bij de inboedel 5 jun 2012 #3.125 Gisteren in Middelrode een gechopte Kadett C1 coach gezien, zag er heel apart uit.
I ikdenman Loopt hier de deur plat 5 jun 2012 #3.127 @FnF_racer wrote:denk dat het Makko (sp?) was, maar vlakbij de C1000 in Zwolle Zuid zag ik een Oranje Kadett C staan, met zwarte motorkap. toen ik 10-15 minuten later weer wegreed bij C1000, was die weg. was rond een uur of 5 (kan ook al half 4 zijn geweest.) dat is mijn oude c kadett . daar rijdt mijn zwager nu mee . die staat daar vaker .
@FnF_racer wrote:denk dat het Makko (sp?) was, maar vlakbij de C1000 in Zwolle Zuid zag ik een Oranje Kadett C staan, met zwarte motorkap. toen ik 10-15 minuten later weer wegreed bij C1000, was die weg. was rond een uur of 5 (kan ook al half 4 zijn geweest.) dat is mijn oude c kadett . daar rijdt mijn zwager nu mee . die staat daar vaker .
B bvdbroek1 Komt weleens kijken 5 jun 2012 #3.128 Regelmatig spot ik in Tricht een hele mooi oranje c kadett. Zal binnenkort eens een foto maken. Is van een opel-fanaat denk ik, want er staan meer kadettjes bij dat huis.
Regelmatig spot ik in Tricht een hele mooi oranje c kadett. Zal binnenkort eens een foto maken. Is van een opel-fanaat denk ik, want er staan meer kadettjes bij dat huis.
C Champions Lid 6 jun 2012 #3.129 Vorige week in Q-Park Hermitage in Zaandam: https://flic.kr/p/cc1sps " onclick="window.open(this.href);return false; https://flic.kr/p/bUDdFg " onclick="window.open(this.href);return false;
Vorige week in Q-Park Hermitage in Zaandam: https://flic.kr/p/cc1sps " onclick="window.open(this.href);return false; https://flic.kr/p/bUDdFg " onclick="window.open(this.href);return false;
T tijs Komt hier geregeld 6 jun 2012 #3.130 die heeft in elk geval braziliaanse chrome achterlicht kapjes als is ik het zo zie?
P pipo Hoort bij de inboedel 6 jun 2012 #3.131 wel mooi zo.n kapjes.ken er nog wel een paar die ze hebben
C Champions Lid 6 jun 2012 #3.132 @tijs wrote:die heeft in elk geval braziliaanse chrome achterlicht kapjes als is ik het zo zie? Kon jij de foto's net wel zien dan ? ik kreeg ze niet te zien namelijk, heb er maar linkjes van gemaakt? Iemand idee hoe ik flickr foto's gewoon met
@tijs wrote:die heeft in elk geval braziliaanse chrome achterlicht kapjes als is ik het zo zie? Kon jij de foto's net wel zien dan ? ik kreeg ze niet te zien namelijk, heb er maar linkjes van gemaakt? Iemand idee hoe ik flickr foto's gewoon met
P Paullus Komt hier geregeld 6 jun 2012 #3.133 ff op 'view all sizes' klikken, dan kun je wel de afbeeldingsinfo bekijken
C Champions Lid 6 jun 2012 #3.134 @Paullus wrote: ff op 'view all sizes' klikken, dan kun je wel de afbeeldingsinfo bekijken thankyou!! :afro
@Paullus wrote: ff op 'view all sizes' klikken, dan kun je wel de afbeeldingsinfo bekijken thankyou!! :afro
C calibra_8v Komt weleens kijken 6 jun 2012 #3.135 Al een paar keer gespot in Zeist:zwarte e kadett gsi, ziet er strak uit :thumb
R Rob-Epe Komt hier geregeld 7 jun 2012 #3.136 @Rob-Epe wrote:Gespot in Nijmegen bij de SSHN aan de Bouckstatehof of zoiets... een groene D met kenteken ..-HJJ-. En gisteren gespot op de oprit van de A50 -> Apeldoorn komende van de N309 een witte of parelmoer Kadett C 2-deurs sedan. Ik reed aan de andere kant, dus geen kenteken... maar hij zag er op afstand schoon uit... iemand van hier of: :kewlpics @Andreas.Berger wrote:@Rob-Epe wrote:De dag voor Hemelvaart een D-tje gespot in Nijmegen (6545), kenteken leek erg veel op mijn oude D: JN-84-PS dat is ook mijn oude d kadett geweest, een groene 5 deurs 1.3.s , ik heb deze gehad van 2005 tot en met 2008 De laatste 2 letters van de mijne waren anders... maar de mijne was ook groen (uni-lak). Niemand ??? Vanmiddag gespot in Gendt (dacht ik) onder de carport een gouden D met kenteken HJ-..-..
@Rob-Epe wrote:Gespot in Nijmegen bij de SSHN aan de Bouckstatehof of zoiets... een groene D met kenteken ..-HJJ-. En gisteren gespot op de oprit van de A50 -> Apeldoorn komende van de N309 een witte of parelmoer Kadett C 2-deurs sedan. Ik reed aan de andere kant, dus geen kenteken... maar hij zag er op afstand schoon uit... iemand van hier of: :kewlpics @Andreas.Berger wrote:@Rob-Epe wrote:De dag voor Hemelvaart een D-tje gespot in Nijmegen (6545), kenteken leek erg veel op mijn oude D: JN-84-PS dat is ook mijn oude d kadett geweest, een groene 5 deurs 1.3.s , ik heb deze gehad van 2005 tot en met 2008 De laatste 2 letters van de mijne waren anders... maar de mijne was ook groen (uni-lak). Niemand ??? Vanmiddag gespot in Gendt (dacht ik) onder de carport een gouden D met kenteken HJ-..-..
M midnight black Hoort bij de inboedel 7 jun 2012 #3.137 Vandaag in Veghel, C kadett City met wat werk :hmmz
D dannyvv Lid 7 jun 2012 #3.138 vandaag in vriezenveen met een aanhangertje! hallo trouwens nieuw op dit forum, rij zelf in een B kadett Fastback, zodra die helemaal klaar is post ik wel wat pics
vandaag in vriezenveen met een aanhangertje! hallo trouwens nieuw op dit forum, rij zelf in een B kadett Fastback, zodra die helemaal klaar is post ik wel wat pics
J jblfreak Hoort bij de inboedel 9 jun 2012 #3.139 @kadettsr wrote:Kwam ik net tegen op internet. Ongeluk voetganger --> opel kadett. Ziet er nogal heftig uit. http://www.nwvfoto.nl/gallery/album1751" onclick="window.open(this.href);return false; heb deze aantal keren op shows gezien was een mooi ding schade lijkt mij best wel mee te vallen en lijkt mij goed te repareren hopelijk gaat t goed met de fietser ow en ik was het niet met mijn kadett champion
@kadettsr wrote:Kwam ik net tegen op internet. Ongeluk voetganger --> opel kadett. Ziet er nogal heftig uit. http://www.nwvfoto.nl/gallery/album1751" onclick="window.open(this.href);return false; heb deze aantal keren op shows gezien was een mooi ding schade lijkt mij best wel mee te vallen en lijkt mij goed te repareren hopelijk gaat t goed met de fietser ow en ik was het niet met mijn kadett champion
V voyageboy Post best veel 9 jun 2012 #3.140 kadett station gespot kn-23-th een rode. bij assen bij de rechtzaal dinges. en vandaag gespot in dronten een c station een oranje 40-ue-10
kadett station gespot kn-23-th een rode. bij assen bij de rechtzaal dinges. en vandaag gespot in dronten een c station een oranje 40-ue-10