Opel Kadett GESPOT

denk dat het Makko (sp?) was, maar vlakbij de C1000 in Zwolle Zuid zag ik een Oranje Kadett C staan, met zwarte motorkap.

toen ik 10-15 minuten later weer wegreed bij C1000, was die weg.

was rond een uur of 5 (kan ook al half 4 zijn geweest.)

zaterdag middag in nieuwehorne.

een hele mooie c kadett gte gespot.

wij waren in de astra hadden net de corsa op naam gezet.

Gespot in Nijmegen bij de SSHN aan de Bouckstatehof of zoiets... een groene D met kenteken ..-HJJ-.

En gisteren gespot op de oprit van de A50 -> Apeldoorn komende van de N309 een witte of parelmoer Kadett C 2-deurs sedan.

Ik reed aan de andere kant, dus geen kenteken... maar hij zag er op afstand schoon uit... iemand van hier of: :kewlpics

@Andreas.Berger wrote:@Rob-Epe wrote:De dag voor Hemelvaart een D-tje gespot in Nijmegen (6545), kenteken leek erg veel op mijn oude D: JN-84-PS

dat is ook mijn oude d kadett geweest, een groene 5 deurs 1.3.s , ik heb deze gehad van 2005 tot en met 2008

De laatste 2 letters van de mijne waren anders... maar de mijne was ook groen (uni-lak).

@FnF_racer wrote:denk dat het Makko (sp?) was, maar vlakbij de C1000 in Zwolle Zuid zag ik een Oranje Kadett C staan, met zwarte motorkap.

toen ik 10-15 minuten later weer wegreed bij C1000, was die weg.

was rond een uur of 5 (kan ook al half 4 zijn geweest.)

dat is mijn oude c kadett . daar rijdt mijn zwager nu mee . die staat daar vaker .

Regelmatig spot ik in Tricht een hele mooi oranje c kadett. Zal binnenkort eens een foto maken.

Is van een opel-fanaat denk ik, want er staan meer kadettjes bij dat huis.

@tijs wrote:die heeft in elk geval braziliaanse chrome achterlicht kapjes als is ik het zo zie?

Kon jij de foto's net wel zien dan :)? ik kreeg ze niet te zien namelijk, heb er maar linkjes van gemaakt?

Iemand idee hoe ik flickr foto's gewoon met

@Rob-Epe wrote:Gespot in Nijmegen bij de SSHN aan de Bouckstatehof of zoiets... een groene D met kenteken ..-HJJ-.

En gisteren gespot op de oprit van de A50 -> Apeldoorn komende van de N309 een witte of parelmoer Kadett C 2-deurs sedan.

Ik reed aan de andere kant, dus geen kenteken... maar hij zag er op afstand schoon uit... iemand van hier of: :kewlpics

@Andreas.Berger wrote:@Rob-Epe wrote:De dag voor Hemelvaart een D-tje gespot in Nijmegen (6545), kenteken leek erg veel op mijn oude D: JN-84-PS

dat is ook mijn oude d kadett geweest, een groene 5 deurs 1.3.s , ik heb deze gehad van 2005 tot en met 2008

De laatste 2 letters van de mijne waren anders... maar de mijne was ook groen (uni-lak).

Niemand ???

Vanmiddag gespot in Gendt (dacht ik) onder de carport een gouden D met kenteken HJ-..-..

vandaag in vriezenveen

Ry9xY.jpg

met een aanhangertje!

hallo trouwens :P

nieuw op dit forum, rij zelf in een B kadett Fastback, zodra die helemaal klaar is post ik wel wat pics ;)

@kadettsr wrote:Kwam ik net tegen op internet.

Ongeluk voetganger --> opel kadett.

Ziet er nogal heftig uit.

http://www.nwvfoto.nl/gallery/album1751" onclick="window.open(this.href);return false;

heb deze aantal keren op shows gezien

was een mooi ding

schade lijkt mij best wel mee te vallen en lijkt mij goed te repareren

hopelijk gaat t goed met de fietser

ow en ik was het niet met mijn kadett champion

kadett station gespot kn-23-th een rode. bij assen bij de rechtzaal dinges.

en vandaag gespot in dronten een c station een oranje 40-ue-10

Terug
Naar boven