Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gisteren rond 16:45 een gele C-Dett in Roosendaal, volgens mij tweedeurs sedan (weet niet zeker, het ging zo snel) met twee zwarte strepen op de motorkap (liepen niet door op bumpers, dak of kofferklep).
Gister naast een legergroene D-kadett gestaan bij het stoplicht. Ik ben alleen vergeten waar het precies was :jerry
Ergens bij Rotterdam volgens mij :mrgreen:
Keek in mijn binnenspiegel en zag dat ie best hard reed en wist dat het geen standaardblokje was. Dus bij het stoplicht maar even aangesproken en hij had idd een 1,8 onder de motorkap
Oranje c kadet sedan met chromen spiegels en geblindeerde achterramen in haarlem. Stond op een parkeerplaats langs de rijkstraatweg, vlakbij de grote deka.
Volgens mij is dit die van Björn, waar ik met Martin nog gekeken heb
gisteren gespot in bolnes op het kruispunt van de vechtstraat.een grijze e kadett gsi met een rolkooi achterin.en een raam band met kadett erop.nx-02 ** wie o wie