Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vandaag eentje van nederland gespot op de belgische wegen zwarte met volgens mij zender lipje vooronder en bonrath wisser en zwarte achterlichten. moest t iemand van hier zijn, ik was de zwarte gsi 16V die je paar keer voorbij reed om erna weer ingehaald te worden.
Was leuk trouwens 3 gsi tjes achtereen op de auto baan
dat was dan een collega van mij..
antraciete GSI 16v met zender en irmschers heeft me t hele verhaal wel 3 keer verteld
jullie waren met een zwarte en paarse GSI`s?? vrij origineel
ook hij vond t geweldig.. :thumbup
Klopt inderdaad dat waren wij. ik reed als tweede en zag aan zijn blik dat hem even niet wist wat en hoe toen hij ineens zag dat er twee GSi s achter hem reden
die gsi 16v wat jullie zondag 24-01-2010 in belgie gespot hebben, stefke, is van mij.
Ja was echt leuk.
Ik ben er ook erg zuinig op.
Mag ook wel met mijn kilometerstand.
Ah was ook 16V dat wist k niet. niet gechipt dan toch? die wat je achterna kwam was kompleet origineel kwa motor enzo en mijne liep toen niet optimaal (luchtmassa meter stond verkeerd zo bleek achteraf, draaide veel te rijk) Nja kilometerstand is altijd wel even snel aan te passen
Vandaag eentje van nederland gespot op de belgische wegen zwarte met volgens mij zender lipje vooronder en bonrath wisser en zwarte achterlichten. moest t iemand van hier zijn, ik was de zwarte gsi 16V die je paar keer voorbij reed om erna weer ingehaald te worden.
Was leuk trouwens 3 gsi tjes achtereen op de auto baan
dordrecht c kadett sedanrood 82-tt-20 rond 17:00 bij de mac boven aan de stoplichten,ging richting de N3,stond er naast met een witte mercedes sprinter dubbele cabine.
vandaag in eindhoven, op het stuk tussen de brandweer bij de achtsebarrier en de dr berlagelaan als ik me niet vergis, mat zwarte 2 drs sedan, miste het tankklepje, van die manta 5 spaaks velgen waar hier en daar een kapje miste, en volgens mij iets van xenon (blauw/wit achtig) zat volgens mij een jonge in.
kenteken is 71-RK-09 volgens kenteken:
automaat, LPG, nog niet zolang geleden op apk gezet (tot 22-12-2010) is al sinds 2007 in bezit.
zat er al een poosje achter met de corsa voor ik het door had (zaten paar auto's tussen) maar uit eindelijk toch foto kunne maken....