P pipo Hoort bij de inboedel 14 mei 2008 #981 origineel gepost door hanzel origineel gepost door martonb Is dat die matzwarte aero met rood dakje? Die heb ik maandag namelijk ook in heusden zien staan. Ja das pipo heey je was me voor had het nog nie gelezen hahaha ja da was ik effe op mamadag ofwel schoonmama
origineel gepost door hanzel origineel gepost door martonb Is dat die matzwarte aero met rood dakje? Die heb ik maandag namelijk ook in heusden zien staan. Ja das pipo heey je was me voor had het nog nie gelezen hahaha ja da was ik effe op mamadag ofwel schoonmama
I imported_piet Komt hier geregeld 16 mei 2008 #983 origineel gepost door frenkie gespot c kadett coupe. deze staat er al een tijdje:cry die heb ik volgens mij ook al eens gezien btw gespot vaalgele c coupe met dikke verbrede stalen velgen in schinveld echte oldskool super gaaf:thumbup
origineel gepost door frenkie gespot c kadett coupe. deze staat er al een tijdje:cry die heb ik volgens mij ook al eens gezien btw gespot vaalgele c coupe met dikke verbrede stalen velgen in schinveld echte oldskool super gaaf:thumbup
X Xo-C4Rm4nI4C Komt weleens kijken 17 mei 2008 #984 afgelopen donderdag deze c station gespot in landgraaf bij 'autocenter landgraaf' iemand van hier? groeten maikel
afgelopen donderdag deze c station gespot in landgraaf bij 'autocenter landgraaf' iemand van hier? groeten maikel
P pipo Hoort bij de inboedel 17 mei 2008 #985 lijkt op de mijne maar is hem nie die is van roger plum of zoiets komt uitland graaf die handeld op mp veel in c kadett onderdelen.is wel en vette bak
lijkt op de mijne maar is hem nie die is van roger plum of zoiets komt uitland graaf die handeld op mp veel in c kadett onderdelen.is wel en vette bak
D dussel32 Komt weleens kijken 17 mei 2008 #986 origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi vVandaag gespot op de parkeerplaats van de Hanzehogeschool in Groningen. IK!!!!!!!!!!!!! Maar door wie ? (zat een briefje onder de voorruit!!) Wie is de mistery spotter ? hahaha sebas dat was ik he
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi vVandaag gespot op de parkeerplaats van de Hanzehogeschool in Groningen. IK!!!!!!!!!!!!! Maar door wie ? (zat een briefje onder de voorruit!!) Wie is de mistery spotter ? hahaha sebas dat was ik he
X Xo-C4Rm4nI4C Komt weleens kijken 17 mei 2008 #987 origineel gepost door pipo lijkt op de mijne maar is hem nie die is van roger plum of zoiets komt uitland graaf die handeld op mp veel in c kadett onderdelen.is wel en vette bak ik vond het in ieder geval een geile machine...
origineel gepost door pipo lijkt op de mijne maar is hem nie die is van roger plum of zoiets komt uitland graaf die handeld op mp veel in c kadett onderdelen.is wel en vette bak ik vond het in ieder geval een geile machine...
K kami Lid 18 mei 2008 #989 Afgelopen donderdag en vrijdag rond 17.15uur een groene C-kadett kenteken FD-22-?? op de N36 ter hoogte van Vriezenveen....
Afgelopen donderdag en vrijdag rond 17.15uur een groene C-kadett kenteken FD-22-?? op de N36 ter hoogte van Vriezenveen....
A Aydee Post best veel 21 mei 2008 #990 Vanmorgen een kadet met een bodykit verlaagd en zn demper zat horizontaal op zn achterbumper geplaatst in het midden en hij was langs de kant gezet door de politie owja hij was grijs owja aan het einde van de brienioordbrug in rotterdam richting denhaag utrcht
Vanmorgen een kadet met een bodykit verlaagd en zn demper zat horizontaal op zn achterbumper geplaatst in het midden en hij was langs de kant gezet door de politie owja hij was grijs owja aan het einde van de brienioordbrug in rotterdam richting denhaag utrcht
B black champion Loopt hier de deur plat 22 mei 2008 #992 gespot vanmorgen op de a58 groene kadett c sedan met verbrede srvelgen
C City Komt weleens kijken 22 mei 2008 #993 origineel gepost door Rob-Epe Gespot in Arnhem... Kadett C2 : Alweer 1 die op de mijne lijkt das al de 2e deze week. Mvg Patrick
origineel gepost door Rob-Epe Gespot in Arnhem... Kadett C2 : Alweer 1 die op de mijne lijkt das al de 2e deze week. Mvg Patrick
C Claudjuh Lid 22 mei 2008 #994 Hallo, Vorige week dinsdag en afgelopen dinsdag rond 20.00 uur gespot in Nieuwegein (Merwestein, Cals College) mooie coupe. (dit was dus de 2e van Patrick) Groetjes, Claudia
Hallo, Vorige week dinsdag en afgelopen dinsdag rond 20.00 uur gespot in Nieuwegein (Merwestein, Cals College) mooie coupe. (dit was dus de 2e van Patrick) Groetjes, Claudia
M mark vds car hifi Komt weleens kijken 22 mei 2008 #995 origineel gepost door black champion gespot vanmorgen op de a58 groene kadett c sedan met verbrede srvelgen Was het een 4 deurs? echter nu met andere velgen.. groeten, mark
origineel gepost door black champion gespot vanmorgen op de a58 groene kadett c sedan met verbrede srvelgen Was het een 4 deurs? echter nu met andere velgen.. groeten, mark
B black champion Loopt hier de deur plat 23 mei 2008 #996 zou kunnen niet zo snel gezien, wel die kleur groen iig
M mark vds car hifi Komt weleens kijken 23 mei 2008 #997 origineel gepost door black champion zou kunnen niet zo snel gezien, wel die kleur groen iig Ik rijdt daar wel vaker in mn groene b ascona of in mandy haar 4 deurs limo... Rijdt van goirle naar eindhoven door naar gemert of van zeeland(dorpje) naar goirle over vught enzo.. Groeten, Mark
origineel gepost door black champion zou kunnen niet zo snel gezien, wel die kleur groen iig Ik rijdt daar wel vaker in mn groene b ascona of in mandy haar 4 deurs limo... Rijdt van goirle naar eindhoven door naar gemert of van zeeland(dorpje) naar goirle over vught enzo.. Groeten, Mark
K kalett Lid 23 mei 2008 #998 Papendrecht,22 mei rond een uur of 2 een zwarte kadett gsi 16v, yn-96 #,erg strak ding,iemand van hier toevallig?
Papendrecht,22 mei rond een uur of 2 een zwarte kadett gsi 16v, yn-96 #,erg strak ding,iemand van hier toevallig?
N nova.... Forumbewoner 27 mei 2008 #999 vanmorgen een goudkleurige c kadet op de Veldmaarschalk montgomerylaan ri de rondweg omstreeks 9.25 kenteken begon met XJ-
vanmorgen een goudkleurige c kadet op de Veldmaarschalk montgomerylaan ri de rondweg omstreeks 9.25 kenteken begon met XJ-
R Rob-Epe Komt hier geregeld 27 mei 2008 #1.000 Gespot tussen het Keizer Karelplein en het Keizer Tirannusplein... een felgele Kadett C sedan met blauw kenteken 99-??-?? Helaas geen foto's :sleeping Nieuwe modellen te koop, update 27 mei... zie onderstaande link.
Gespot tussen het Keizer Karelplein en het Keizer Tirannusplein... een felgele Kadett C sedan met blauw kenteken 99-??-?? Helaas geen foto's :sleeping Nieuwe modellen te koop, update 27 mei... zie onderstaande link.