Opel Kadett GESPOT

astra h

Post weinig
ik wil hiermee niemand tegen zijn kar rijden hoor, MAAR,...

aangezien er de laatste tijd zoveel nieuwe topics worden geopend van mensen die een kadett gespot hebben, leek het me nie slecht om dit voortaan in éen en hetzelfde topic te doen zoals bv in het manta gedeelte....

anders gaan er op deze pagina altijd wel een topic of 3-4 tussen staan over gespotte kadettjes (die meestal niet eens een foto bevatten en dus voor velen ook totaal oninteressant zijn)...:hmmz

dus als dit goed is dan mag een van de modder-eters dit vastprikken bovenaan en blijft het voortaan beetje netter hier.

:D

@mayhem, dat was ik in die donkergroene aero. Heb er sinds lange tijd weer eens mee rond gereden.

Jouw kadettje zag er ook mooi uit!!! Ik denk zal even toeteren :D

helemaal mee eens:thumbup Heb trouwens gister nog een grijze e-kadett gespot, zat een spoiler op, was een 1.3 ls, iemand vanhier? :jerry

:ojawel kben ervoor!

Kben vandaag bij een bedrijf geweest in doetinchem die had een geel kadett c sedan een c1 te koop staan voor 700 euro, was volgens mij wel aardig verrot. Maar die man had binnen ook nog een oude blitz pickup uit 1954 staan in geode staat en hij zei(kheb ze niet gezien) dat hij in de trailer nog een kadett uit 1934(!!??) had staan.:o

he dames en heren

lang niet meer gesproken.

ik was net effe naar een meeting in arnhem door underground team

en heb veel oude bekende tegen gekomen.

zoals bas met z'n kadett en de familie aleven.

en wonder boven wonder reed m'n oude kadett nog rond ook.

sins eerste 3 jaar zag ik hem weer terug.

moet zeggen hij ziet niet meer zo mooi als vroeger.:(:(

maar verder heb ik ook nog een kadet c gezien met 2.4 weber erop.

die zag der echt goed uit.

groetjes john

Origineel gepost door fastcoupe

:ojawel kben ervoor!

Kben vandaag bij een bedrijf geweest in doetinchem die had een geel kadett c sedan een c1 te koop staan voor 700 euro, was volgens mij wel aardig verrot. Maar die man had binnen ook nog een oude blitz pickup uit 1954 staan in geode staat en hij zei(kheb ze niet gezien) dat hij in de trailer nog een kadett uit 1934(!!??) had staan.:o

Zit dat bedrijf vlak bij bouwbedrijf Goldewijk? Want dan heb ik hem ook wel eens gezien.

Vandaag rode C Station gezien bij ons in de buurt (Laan van Nieuw Guinea in Utrecht). Helaas geen te koop bordje ;)

Zal zo eens kijken of ik wat foto's kan maken...

Hmm laat maar, brakke bak zo van een afstand te zien. :(

Origineel gepost door bugsvoyager

groetjes john

Die heeft ie toch verkocht een week of 2 , 3 geleden ??

Of bedoel je niet die E kadett turbo ?

In de buurt ja, achter de HEMA opslag opt industrieterrein.

Nee das een ander industrieterrein wat ik bedoel. Jij bent denk ik bij zon vrachtwagensjaggeraar geweest? Kan ff niet op de naam komen. tegenover de BASF inktfabriek?

Origineel gepost door gsi_2.0 SEH

Origineel gepost door bugsvoyager

groetjes john

Die heeft ie toch verkocht een week of 2 , 3 geleden ??

Of bedoel je niet die E kadett turbo ?

nou ik zag hem rijden in een c kadett een hele mooie blauwe orginele c kadett.

Origineel gepost door MantaI240

Nee das een ander industrieterrein wat ik bedoel. Jij bent denk ik bij zon vrachtwagensjaggeraar geweest? Kan ff niet op de naam komen. tegenover de BASF inktfabriek?

klopt

:)

Jij bedoeld zker die 2l gele coupe met die 15 in ats'ers? Die eerst bij de alfa dealer stond en nu van een werknemer van de opel dealer is?

Origineel gepost door astra h

ik wil hiermee niemand tegen zijn kar rijden hoor, MAAR,...

aangezien er de laatste tijd zoveel nieuwe topics worden geopend van mensen die een kadett gespot hebben, leek het me nie slecht om dit voortaan in éen en hetzelfde topic te doen zoals bv in het manta gedeelte....

anders gaan er op deze pagina altijd wel een topic of 3-4 tussen staan over gespotte kadettjes (die meestal niet eens een foto bevatten en dus voor velen ook totaal oninteressant zijn)...:hmmz

dus als dit goed is dan mag een van de modder-eters dit vastprikken bovenaan en blijft het voortaan beetje netter hier.

:D

goed idee astra h:thumbup

Netjes, en eindelijk.

zo dan zondag gespot in Hilvarenbeek mooie donker groene c-dett zonder achterbank en twee OMP kuipen voorin. Bekende van iemand? king:

ja een blauwe kadett op de A15 tussen deil en valburg in

op zondag avond rond 1900

ik ben bij je aangesloten en dat ging lekker rond de 140 km per uur

en ik zat je vandaag in gennep staan bij de ptg post

Origineel gepost door MantaI240

klopt

:)

Jij bedoeld zker die 2l gele coupe met die 15 in ats'ers? Die eerst bij de alfa dealer stond en nu van een werknemer van de opel dealer is?

Stond eerst naast de Alfa dealer. Wist niet dat hij nu van een Opel monteur is. Welke monteur dan? En kom jij uit DTC?

Terug
Naar boven