Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zal het verhaal maar kort uitleggen voordat er dadelijk misverstanden komen want hier waren we ook al bang voor.
Opel team parkstad is de vorige club geweest die wij een aantal weken hebben bijgewoond.
Bijna alle leden hebben zich hier vorige week bij elkaar gepakt voor een eigen club op te starten die nu vele malen beter georganiseerd is en waar iedereen zijn zegje kan doen.
De leidinggevende stelt op het forum hier geen verplichtingen terwijl deze er wel zijn en voortgang was er niet echt helaas.
Ik zou gewoon eens een kijkje komen nemen dan weet je snel genoeg dat we een gezellige club zijn.
jup vind ik ook! ben benieuwd waar we over 1 maand staan dan kunnen we gezellig samen naar sevenum gaan voor de liefhebbers. de reservering staat al nu nog de plekjes vol maken!
Bevestigings code is hoofletter gevoelig, zover ik gemerkt heb, ik heb ook 4 keer de code moeten invullen voordat hij hem pakte, ik zou zeggen, een paar keer proberen, lukt het dan niet horen we het wel.
ja het forum is nog een beetje in de start fase moet er eens naar kijken want ik ben ziek geweest en morgen is er een meet etc. drukdruk in de club maar kom gewoon eens kijken dat is ook een stuk makkelijker.