Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mooie foto's allemaal!!! Ziet er allemaal erg gezellig uit... Ik mis alleen de foto van de koffie en het appelgebakje :jerry
Wel opvallend veel C's dit keer... :hmmz (moet ik mijn auto dan maar weer inruilen voor een Insignia?)
(baal er wel een beetje van dat ik er niet bij was)
EDIT: pssst peter ik ben Jürgen van Vectra Team Nederland, niet doorvertellen hoor
Reed jij vanmorgen met een C station bij de afrit van Delft Zuid om richting TU wijk te gaan? Ik zag er namelijk één met een Vectra Team kentekenplaat.
EDIT: By the way.. Woon jij toevallig in Leidschendam? In de buurt van de Digros?
Haha, wat is de kans... grappig. Ik zat al te turen naar je om te kijken of ik je gisteren ook had gezien maar herkende je niet.
EDIT: Ja klopt, daar woon ik in de buurt. Jij ook dan? Ik reed vroeger rond in een opvallende blauwe Astra G (verlaagd, velgen, donkere ramen, xenon etc.) en heb nu deze leuke Vec
euh dat kan kloppen... ik was er inderdaad ook niet :'( (had helaas andere verplichtingen)
Normaal gesproken ben ik er namelijk altijd bij in de Meern...
Ik herkende de omgeving bij de foto's van je Astra. Een kameraad van mij woont daar achter in 1 van die flats. Om precies te zijn de Burgermeester Caan van Necklaan. Ik was daar afgelopen zaterdag ook nog.
Mooie foto's allemaal!!! Ziet er allemaal erg gezellig uit... Ik mis alleen de foto van de koffie en het appelgebakje :jerry
Wel opvallend veel C's dit keer... :hmmz (moet ik mijn auto dan maar weer inruilen voor een Insignia?)
EDIT: pssst peter ik ben Jürgen van Vectra Team Nederland, niet doorvertellen hoor
Reed jij vanmorgen met een C station bij de afrit van Delft Zuid om richting TU wijk te gaan? Ik zag er namelijk één met een Vectra Team kentekenplaat.
ik vond het ook leuk dat jullie er waren . . . maar stond natuurlijk weer veel te veel te mauwkouzen voordat ik tijd had om naar de corsa's te wandelen :angel
volgende keer neem ik er iets langer de tijd voor :thumbup
ik vond het ook leuk dat jullie er waren . . . maar stond natuurlijk weer veel te veel te mauwkouzen voordat ik tijd had om naar de corsa's te wandelen :angel
volgende keer neem ik er iets langer de tijd voor :thumbup
Ik vond het ook leuk dat jullie er waren... maar toen ik kwam aanwandelen reden jullie voor mijn neus weg