Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Jups was ik. Met welke auto was jij dan? Haha krijg zovaak duimpjes of verbaasde gezichten omdat me lip bij het minste of geringste al over de grond schraapt:roll:
Ik was met de Kadett D. Ik reed achteruit een straat in.. in Barendrecht. We hebben elkaar gegroet.
Ik zag je in de verte over die bult/drempel gaan en zei tegen m'n vriendin. Zou ie echt zo laag zijn dat hij er zo overheen moet en ja het was zo, super bakkie :thumb
Ohjjaa ik weet het weer. Was onderweg naar me schoonmoeder dat is de enige manier nog om daar te komen haha. Die rot drempels bij slagerij schaap daar voor kom ik al niet meer over.
Net op de A58, komend vanaf richting Roosendaal naar Breda een rode Corsa B met veel te brede wielen en een extreem andere ET-waarde, banden en velgen staken zeker 6 tot 8 cm buiten de wielkast. Is dat iemand van hier?
Kwamen vanmiddag van de Jumbo af in Gemert rij op een rotonde kijk in me binnenspiegel zit er ineens een c corsa achter me licht groen/blauw achtig uitbouwset Rieger?? Led verlichting en ledjes onder in de bumper, dubbele rondingen links en rechtse uitlaat. En verlaagd.