Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Toen strax een zilver kleurige C corsa met een diffusor achter en een irmsher lip voor.. velgenhart was zwart. Op het parkeerterrein van de praxis... kenteken 37-HL
stonden ook 2 dikke corsa c's weet niet of ze van het forum waren?
was met paar maatjes zwarte c gsi en blauwe astra g opc
haha had jij ook al zown lucht der in hangen volgende week ben ik met een golf g60 was nu nog met me kadett cabrio die we gaan verbouwen helemaal:thumbup ja had ik gezien was druk met organiseren
rij rond 22.00 uuur over de stratumsedijk komt er ineens een corsa a wit 15 inch velgen met een zwart hart.verlaagd voorbij gevlogen met er achter aaan een mercedes 190 .. hey die ken ik en ja sta bij het stoplicht op de vestdijk en ik ga er naast staan enja Junior.... hij was ehv centrum aardig onveilig aan het maken:jerry
Toen strax een zilver kleurige C corsa met een diffusor achter en een irmsher lip voor.. velgenhart was zwart. Op het parkeerterrein van de praxis... kenteken 37-HL
tijd 14.05 uur
dat moet ik zijn geweest
eindelijk een keer gespot
Hahah ik heb je al eens meer gespot ik dacht op de noord brabantlaan een tijd geleden
rij rond 22.00 uuur over de stratumsedijk komt er ineens een corsa a wit 15 inch velgen met een zwart hart.verlaagd voorbij gevlogen met er achter aaan een mercedes 190 .. hey die ken ik en ja sta bij het stoplicht op de vestdijk en ik ga er naast staan enja Junior.... hij was ehv centrum aardig onveilig aan het maken:jerry
Moest vandaag ff naar Someren eind ben ik net Maarheeze uit hmm toeren door de bossen... zie ik in een bocht een witte corsa een auto in halen hij komt dichter bij zag het al kon niet missen wederom junior ging weer niet te zachtjes:angel:angel ff de vingers omhoog gestoken :thumbup en laterz rond rond 14.00 uur zag ik hem weer op de A2..