Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
gisteren een roze monster gespot? in damwoude bij de gem werken rond 1400 u
Haha, T Roze Monster was het wel, maar ik niet, want ik zat thuis.. SW dus...
Wat moet jij in Damwoude... Achtervolg je me ofzo? :jerry
Ik kreeg woensdag een sms van iemand van t forum, of ik een paar minuten eerder in Drachten reed, omdat ze een Roze Corsa zag, met een zwarte onderkant...
gisteren een roze monster gespot? in damwoude bij de gem werken rond 1400 u
Haha, T Roze Monster was het wel, maar ik niet, want ik zat thuis.. SW dus...
Wat moet jij in Damwoude... Achtervolg je me ofzo? :jerry
Ik kreeg woensdag een sms van iemand van t forum, of ik een paar minuten eerder in Drachten reed, omdat ze een Roze Corsa zag, met een zwarte onderkant...
Dat was ik dus niet
Diegene heeft Roze Wieldoppen...
nee ni egt moest een vrachtwagen ophalen daar ....
week geleden op marktplaats een uitgebouwde groenachtige corsa c. hij kwam uit amsterdam. stond te koop. maar nu staat ie er niet meer op. weet niet of ie nog te koop staat of dat de advertentie verlopen was. k heb wel intresse in de auto nl. dus wie kent hem
Eerste kerstdag rond half 11 in de avond 2 corsa's gespot op de a15 richting Spijkenisse/Europoort.
Eerst een donkerblauwe met leuke velgen (15" of 16") en een ander uitlaatje. Hij reed langs afrit Charlois en ging daarna richting de beneluxtunnel. Ik seinde nog en kwam daarna voorbij in een zilvere standaard corsa.
Je achterlicht was trouwens kapot .
Daarna werd ik een stukje voor de botlektunnel (ook a15 dus) ingehaald door een zwarte corsa waar ik daarna weer met een aardig vaartje voorbij ging. Hij nam toen de afslag richting Spijkenisse en ik toeterde nog toen ik voorbij kwam, maar niet kijken he.
Was een beetje lichterblauw, verlaagd, andere achterlichtjes, geen stickers of dergelijke. Wel een vrij grote uitlaat en een setje lichtmetaal eronder met hele platte bandjes.
Zaterdag avond rond 6 uur a half 7 bij de mac donalds naast de A2 vlakvoor de brug bij zaltbommel. Een corsa C donkerkleurige ik dacht zwart of donker blauw met geblindeerde achterramen, Rond uitlaatje, verlaagd, En een sticker op ze achterklep van een circuit kon zo 1 2 3 even niet zien welke. Corsaatje zag er leuk uit