F freek corsa Hoort bij de inboedel 2 jun 2015 #1.041 Je kunt aan de negatieve reactietijd wel zien welke run ik tegen Marcel reed :angel
A astrastationgsi Komt hier geregeld 2 jun 2015 #1.042 Niet verkeerd freek alleen jammer dat hij weer stuk is
F freek corsa Hoort bij de inboedel 3 jun 2015 #1.043 En al bijna weer klaar. Misschien komende zaterdag naar Bitburg.
A astrastationgsi Komt hier geregeld 3 jun 2015 #1.046 Mooi klote freek maar rijdt dus alweer bijna succes
F freek corsa Hoort bij de inboedel 3 jun 2015 #1.047 Dankjewel Dit is alvast geregeld. Nu nog een cilinderkop klaarmaken.
F freek corsa Hoort bij de inboedel 4 jun 2015 #1.050 @axel wrote:Cylinderkop is niet meer te repareren? De cilinderkop wordt weer klaar gemaakt.
F freek corsa Hoort bij de inboedel 5 jun 2015 #1.052 Nee, originele veren en slepers. M'n motor komt niet boven de 6400 rpm
A astrastationgsi Komt hier geregeld 5 jun 2015 #1.054 Netjes ook alle aanpassingen op de motor terug hopelijk blijft hij nu goed
F freek corsa Hoort bij de inboedel 7 jun 2015 #1.055 Na een weekje herbouwen heb ik een geslaagd weekend gehad in Bitburg " onclick="window.open(this.href);return false;
Na een weekje herbouwen heb ik een geslaagd weekend gehad in Bitburg " onclick="window.open(this.href);return false;
F freek corsa Hoort bij de inboedel 21 jun 2015 #1.057 Het was weer een top weekend DHRA dragracing Drachten :thumbup
T Tiedo Komt hier geregeld 21 jun 2015 #1.058 heb je zaterdag nog zien rijden, ging hartstikke mooi toch :thumbup
R rabbitopc Komt hier geregeld 22 jun 2015 #1.059 valse start op het filmpje of zie ik dat verkeerd? :jerry je reed al weg terwijl de gele nog uit aan het gaan was en de groene nog niet branden.
valse start op het filmpje of zie ik dat verkeerd? :jerry je reed al weg terwijl de gele nog uit aan het gaan was en de groene nog niet branden.
F freek corsa Hoort bij de inboedel 23 jun 2015 #1.060 @rabbitopc wrote:valse start op het filmpje of zie ik dat verkeerd? :jerry je reed al weg terwijl de gele nog uit aan het gaan was en de groene nog niet branden. Ze hebben mij altijd verteld dat de lampen niet liegen. Als ik te vroeg weg was gereden zou de rode lamp branden en niet de groene.
@rabbitopc wrote:valse start op het filmpje of zie ik dat verkeerd? :jerry je reed al weg terwijl de gele nog uit aan het gaan was en de groene nog niet branden. Ze hebben mij altijd verteld dat de lampen niet liegen. Als ik te vroeg weg was gereden zou de rode lamp branden en niet de groene.