Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Daarna bouw ik een nieuwe motor op, dat wordt een 16v turbo.
Geen achterwiel aandrijver zoals die van c20xeparts.nl ? Ik zie al wel weer dat het een auto word waar je niet bang moet zijn om ermee te rijden :thumbup
En een achterwiel aangedreven corsa staat nog in de planning, maar dan wel met de motor voorin king:
Dat blijkt ook wel uit die witte corsa van je toen :jerry
Maar ok, met C kadett achteras denk ik ? ach weet je wat dat zien we dan wel vanzelf. Ben heel benieuwd hoe deze corsa word. ik ga het zeker volgen het project !
En een achterwiel aangedreven corsa staat nog in de planning, maar dan wel met de motor voorin king:
Dat blijkt ook wel uit die witte corsa van je toen :jerry
Maar ok, met C kadett achteras denk ik ? ach weet je wat dat zien we dan wel vanzelf. Ben heel benieuwd hoe deze corsa word. ik ga het zeker volgen het project !
1 vraagje, zie ik nou goed dat je die motersteun er scheef in hebt gelast om wellicht het kantelen van de moter te voorkomen? of is dat gezichts bedrog?
btw er schoot mij net wat te binnen, ik u2u het wel,