M mayhem Hoort bij de inboedel 10 feb 2010 #202 origineel gepost door sw16v een beetje ovale aansluiting met een recht kantje
F freek corsa Hoort bij de inboedel 10 feb 2010 #203 http://www.mijnalbum.nl/Foto-VYRVOXNQ.jpg Deze heb ik gekocht :thumbup
M michiel026 Komt hier geregeld 11 feb 2010 #204 hebje het in velp af laten leveren dan freek ? omdatje alle kamers in een heb
F freek corsa Hoort bij de inboedel 11 feb 2010 #205 Ja de spullen zijn nu in Velp. Hopelijk heb ik na morgen alles in Marum
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 11 feb 2010 #206 origineel gepost door freek corsa http://www.mijnalbum.nl/Foto-VYRVOXNQ.jpg Deze heb ik gekocht :thumbup wat een homo op email reageert hij dus wel, weet je ook of hij dr nog meer had? of zou je deze kunnen na tekenen en uitprinten op de cnc ? king:
origineel gepost door freek corsa http://www.mijnalbum.nl/Foto-VYRVOXNQ.jpg Deze heb ik gekocht :thumbup wat een homo op email reageert hij dus wel, weet je ook of hij dr nog meer had? of zou je deze kunnen na tekenen en uitprinten op de cnc ? king:
F freek corsa Hoort bij de inboedel 11 feb 2010 #207 Natekenen en laten snijden is geen probleem :thumbup Koop jij dan de pakkingen even dubbel ?
M michiel026 Komt hier geregeld 11 feb 2010 #210 hoe ga je alles in marum krijgen dan? met de trein ? wat hebje nu allemaal in totaal gekocht dan en van wie?
hoe ga je alles in marum krijgen dan? met de trein ? wat hebje nu allemaal in totaal gekocht dan en van wie?
F freek corsa Hoort bij de inboedel 11 feb 2010 #211 Ik heb een complete C20XE in onderdelen en een TD-04 turbo gekocht van sjoerdie
M michiel026 Komt hier geregeld 11 feb 2010 #212 dan heb je een goeie koop gedaan denk ik een los blok scheelt sowieso wat werk en je kan gelijk beginnen
dan heb je een goeie koop gedaan denk ik een los blok scheelt sowieso wat werk en je kan gelijk beginnen
S sjoerdie Loopt hier de deur plat 11 feb 2010 #213 ik ben geen verkeerde vent hoor Ik doe zaterdag de spulletjes op de post voor je freek.
M michiel026 Komt hier geregeld 11 feb 2010 #214 wie dat ooit heeft gezegt datje dat bent moeten ze afschieten sjoerd :jerry
F freek corsa Hoort bij de inboedel 11 feb 2010 #215 origineel gepost door vectratinus dus binnenkort een turboblok in je corsa freek Hahaha, laat dat binnenkort maar weg
origineel gepost door vectratinus dus binnenkort een turboblok in je corsa freek Hahaha, laat dat binnenkort maar weg
F freek corsa Hoort bij de inboedel 11 feb 2010 #216 Hahahahahaa, als het moet rijdt hij komende week, maar het moet ook een beetje goed zijn :angel
M michiel026 Komt hier geregeld 11 feb 2010 #218 ja daar hoefje je niet druk om te maken dat doet freek altijd wel
B black-thing Lid 11 feb 2010 #219 ga je dat nieuwe blok ook nog aanpakken/reviseren of laat je hem zo
F freek corsa Hoort bij de inboedel 11 feb 2010 #220 Die gaat helemaal uit elkaar, en dan rat-style look met nieuw spul weer in elkaar Ik geef niet echt veel om uiterlijk, het moet gewoon fakking snel gaan :angel
Die gaat helemaal uit elkaar, en dan rat-style look met nieuw spul weer in elkaar Ik geef niet echt veel om uiterlijk, het moet gewoon fakking snel gaan :angel