G GlennGSI Hoort bij de inboedel 27 aug 2010 #623 origineel gepost door Van het Ende Customs en? en? :vertag twas afgelast vanwege het weer.. zie het meeting gedeelt. staan een paar foto's die Freek gemaakt heeft van de baan/modderpoel
origineel gepost door Van het Ende Customs en? en? :vertag twas afgelast vanwege het weer.. zie het meeting gedeelt. staan een paar foto's die Freek gemaakt heeft van de baan/modderpoel
F freek corsa Hoort bij de inboedel 13 sep 2010 #624 Er is verder niets meer veranderd aan de motor afstelling. Afgelopen vrijdag heb ik nog een testritje gemaakt, dat ging allemaal goed. Komende vrijdag hoop ik in drachten door de 13 seconden te breken.
Er is verder niets meer veranderd aan de motor afstelling. Afgelopen vrijdag heb ik nog een testritje gemaakt, dat ging allemaal goed. Komende vrijdag hoop ik in drachten door de 13 seconden te breken.
F Fearless Forumbewoner 21 mei 2011 #626 zohey, gewoon de stukken uit je zuigers. Te veel turbodruk voor die zuigers?? Afgedraaide zuigers voor compressie verlagen en dus meer turbodruk?
zohey, gewoon de stukken uit je zuigers. Te veel turbodruk voor die zuigers?? Afgedraaide zuigers voor compressie verlagen en dus meer turbodruk?
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 21 nov 2010 #628 Wat gaat het worden dan Freek:angel :thumbup
F freek corsa Hoort bij de inboedel 21 nov 2010 #629 low-budget :angel De 16 klepper is nog niet klaar, dus die komt er niet in.
F freek corsa Hoort bij de inboedel 21 nov 2010 #633 Als je iets eerder had gereageerd misschien wel. Wil je de volgende van me overnemen dan ? Dan moeten we even een budget afspreken
Als je iets eerder had gereageerd misschien wel. Wil je de volgende van me overnemen dan ? Dan moeten we even een budget afspreken
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 22 nov 2010 #634 Was die te koop dan? Ik zal het in de gaten houden. :vertag
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 22 nov 2010 #635 Was die te koop dan? Ik zal het in de gaten houden. :vertag
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 22 nov 2010 #636 moter zonder alle turbo spullen was te koop
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 8 jan 2011 #640 Vertel ik ben een leek wat betreft specifieken van turbo's