Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vanmiddag een calibra rood ZT-01 voor een onderlip onder de orginele vooorbumper,m3 skirts,en een diffusor achter 5 spaaks velgen voor op de raamband stond Opel power nederland en achterop het raam stond Stroeve motorsport. 15.25 uur op de V.Montgommerylaan en hij ging links af na de Fontys hogeschool.
heb op de sloop in oosterhout een gifgroene cali zien staan met een gifgroene raamband met daarop NIGHTMARE zien staan. iemand die zn oude auto toevallig nog wil redden???????
heb op de sloop in oosterhout een gifgroene cali zien staan met een gifgroene raamband met daarop NIGHTMARE zien staan. iemand die zn oude auto toevallig nog wil redden???????
Toepasselijke tekst voor die Cali... Als je er nog eens komt maak er dan een foto van, ben wel benieuwd...
hey wim, die zware klereherrie kwam uit mijn cali turbo, die had ik toen pas gekocht. (omega verkocht) de lelijke lexus lichten zijn er al uit . zit nu origineel terug in en wat betreft die herriepot die komt er zaterdag onderuit, daar komt de originele weer voor in de plaats. groetjes richard
hey wim, die zware klereherrie kwam uit mijn cali turbo, die had ik toen pas gekocht. (omega verkocht) de lelijke lexus lichten zijn er al uit . zit nu origineel terug in en wat betreft die herriepot die komt er zaterdag onderuit, daar komt de originele weer voor in de plaats. groetjes richard
Ik spot regelmatig een paarse cali met turbo spoiler in de woonwijk van mn ouders in Almere-Haven. Meer info heb ik niet omdat deze persoon altijd te snel voorbijrijdt.
euhmz das mijn cali turbo haha me broer rijd daar nu een tijd in hahaha als het goed is bij het kapsalon beautyfreakz was namelijk van haar die zaak maar die is sinds kort verkocht...
of is het deze calibra met turbo spoiler??
deze heb k daar gekocht een maandje geleden (nu andere wielen)