Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bij mij wel, dat is mijn oude Cali geweest Ik heb hem ook gespot toen hij bij de rotonde naast het viaduct aan kwam.. gister zijn ze als het goed is begonnen met een nieuw inzetstuk in het achterscherm te lassen op de plek waar ik juli vorig jaar schade gekregen had.
PicturePush is een gratis dienst om je foto's en filmpjes te hosten. Je kunt foto's en videos delen met vrienden, commentaar geven en labels toevoegen.
Ik weet waar die gele Calibra woont en heb hem ook een aantal keren gespot maar zou bijgod niet weten van wie hij is. Er staat me heel vaag iets bij dat ik hem vorig jaar op Sevenum gezien heb..
zaterdag in zeeland redelijk lange tijd een paarse calibra achter me gehad, ff stukkie geblazen op de snelweg waarna ik me liet inhalen, ben wel kenteken vergeten maar diegene was wel zo gezellig om ff te zwaaien mischien iemand van hier? twas een originele paarse cali van buitenaf gezien(ik donkergroen/blauw met zwarte voorbumper :jerry)