P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 20 apr 2013 #2.621 @GSIFREAK wrote:Hahaha ja lach maar haha was vergeten van de foto dr kenteken eraf te halen.. Die er naast staat is van een kennis van me vader. Audi 2.0 turbo dtm origineel Ook leuk zo'n audi'tje :thumbup Hoeveel pk levert zo'n blokje?
@GSIFREAK wrote:Hahaha ja lach maar haha was vergeten van de foto dr kenteken eraf te halen.. Die er naast staat is van een kennis van me vader. Audi 2.0 turbo dtm origineel Ook leuk zo'n audi'tje :thumbup Hoeveel pk levert zo'n blokje?
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 21 apr 2013 #2.622 Nou deze levert origineel maar 220 pk maar deze is gechipt dus hoeveel hij nu heeft zou ik niet weten
Nou deze levert origineel maar 220 pk maar deze is gechipt dus hoeveel hij nu heeft zou ik niet weten
S soepkiepe Forumbewoner 21 apr 2013 #2.623 haha en toen ik dit zag moest ik wel ff lachen hoor!! jammer genoeg had gerrit78 andere dingen te doen, anders was ik ff bij hem langs gegaan. moest toevallig in zijn woonplaats zijn.
haha en toen ik dit zag moest ik wel ff lachen hoor!! jammer genoeg had gerrit78 andere dingen te doen, anders was ik ff bij hem langs gegaan. moest toevallig in zijn woonplaats zijn.
G Gerrit78 Komt hier geregeld 21 apr 2013 #2.624 Ik hou wel van een geintje :jerry Je hebt trouwens pm
S soepkiepe Forumbewoner 21 apr 2013 #2.625 ik had eigenlijk die rooie f ook ff op de foto moeten zetten... of nja, roze meer eigenlijk haha zoals ik al zei in pm, ik weet niet meer precies hoe dat zat, een 1,6 sfi of zo, ik weet in ieder geval zeker dat er een f of i in zit haha maar denk dat er hier wel mensen lezen die er wat meer verstand van hebben dan mij, dus iemand zal het vast wel goed zeggen is trouwens een f1 volgende keer wel zorgen dat je thuis bent hoor, dan had ik ff een bakkie komen doen ahha
ik had eigenlijk die rooie f ook ff op de foto moeten zetten... of nja, roze meer eigenlijk haha zoals ik al zei in pm, ik weet niet meer precies hoe dat zat, een 1,6 sfi of zo, ik weet in ieder geval zeker dat er een f of i in zit haha maar denk dat er hier wel mensen lezen die er wat meer verstand van hebben dan mij, dus iemand zal het vast wel goed zeggen is trouwens een f1 volgende keer wel zorgen dat je thuis bent hoor, dan had ik ff een bakkie komen doen ahha
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 21 apr 2013 #2.627 Soep, wat heb je voor kleine gaatjes in de bumper zitten dan?? :wtf
S soepkiepe Forumbewoner 21 apr 2013 #2.628 kleine gaatjes? zal niet best zijn als je er zo wit in keek he als je hier zo af en toe eens kijk dan weet je elk schroefje wat er extra op gekomen is ongeveer hahah viewtopic.php?f=40&t=146856&start=850 (gelijk de pagina met de"gaatjes" )
kleine gaatjes? zal niet best zijn als je er zo wit in keek he als je hier zo af en toe eens kijk dan weet je elk schroefje wat er extra op gekomen is ongeveer hahah viewtopic.php?f=40&t=146856&start=850 (gelijk de pagina met de"gaatjes" )
N nova.... Forumbewoner 21 apr 2013 #2.629 @Rickskes wrote:Dat is kadett-supreme zo heet hij op het ATC (http://www.astratuningclub.nl" onclick="window.open(this.href);return false Weet niet of hij actief is op O-F Jawel wilco is hier ook aktief meestal op het poetsgedeelte.
@Rickskes wrote:Dat is kadett-supreme zo heet hij op het ATC (http://www.astratuningclub.nl" onclick="window.open(this.href);return false Weet niet of hij actief is op O-F Jawel wilco is hier ook aktief meestal op het poetsgedeelte.
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 21 apr 2013 #2.630 Ik ga even lezen, had t niet gezien :thumb Maar dus popnagels, als je niet weet wat het is, lijkt het erg apart...
Ik ga even lezen, had t niet gezien :thumb Maar dus popnagels, als je niet weet wat het is, lijkt het erg apart...
S soepkiepe Forumbewoner 21 apr 2013 #2.631 het viel mij op de foto ook op dat het toch wel meer opvalt dan ik zelf dacht. de kans is ook groot aanwezig dat ze gewoon zwart worden
het viel mij op de foto ook op dat het toch wel meer opvalt dan ik zelf dacht. de kans is ook groot aanwezig dat ze gewoon zwart worden
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 21 apr 2013 #2.632 Vandaag in/vlakbij Lauwersoog: Een astra G station met LM velgen 1.6 16v zwart een G coupe, blauw een F GSi, verschillende wielen en jappenpot geinstalleerd.
Vandaag in/vlakbij Lauwersoog: Een astra G station met LM velgen 1.6 16v zwart een G coupe, blauw een F GSi, verschillende wielen en jappenpot geinstalleerd.
B black_astra Post best veel 21 apr 2013 #2.633 Bij de flevo in drachten vanavond een donkerblauwe g met spoiler. En embleemloze gril dacht ik.
A astrawez Loopt hier de deur plat 21 apr 2013 #2.634 Vandaag op de parkeerplaats bij Ouwehands dierenpark in Rhenen
M memyselfenikke Komt weleens kijken 21 apr 2013 #2.635 Mooi spulletje daar in Rhenen...wellicht iemand van hier?!
N Nick-GSI Hoort bij de inboedel 21 apr 2013 #2.636 dat is de astra van astranomic, zit als het goed is hier op het forum
T turbosix Loopt hier de deur plat 21 apr 2013 #2.637 Wauw! Die is echt mooi. Maar een 200 pk z20ler op LPG? Nog nooit gezien...
L Laserlite Post best veel 22 apr 2013 #2.639 Hele mooie H! Alleen zou ik persoonlijk de uitlaten andersom monteren.
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 22 apr 2013 #2.640 @turbosix wrote:Wauw! Die is echt mooi. Maar een 200 pk z20ler op LPG? Nog nooit gezien... op de LPG na, helemaal zelf gebouwd.... maar idd, heb al een tijd niets meer gehoord van hem.... :wtf is stil daar. :jerry
@turbosix wrote:Wauw! Die is echt mooi. Maar een 200 pk z20ler op LPG? Nog nooit gezien... op de LPG na, helemaal zelf gebouwd.... maar idd, heb al een tijd niets meer gehoord van hem.... :wtf is stil daar. :jerry