S soepkiepe Forumbewoner 7 apr 2013 #2.581 een cabrio hier in hoogeveen, hij liet me zijn uitlaat ff horen, klonk leuk
B black_astra Post best veel 7 apr 2013 #2.582 Zwarte g opc vanmiddag in Groningen op laan 1940/45. Kenteken begon met 88 en zag er origineel uit.
O OscaR-16v Komt hier geregeld 8 apr 2013 #2.583 @black_astra wrote:Zwarte g opc vanmiddag in Groningen op laan 1940/45. Kenteken begon met 88 en zag er origineel uit. die is van alain :thumb
@black_astra wrote:Zwarte g opc vanmiddag in Groningen op laan 1940/45. Kenteken begon met 88 en zag er origineel uit. die is van alain :thumb
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 9 apr 2013 #2.584 gister avond bij de mac in nederweert zwarte coupe met een gewrapte dak? zwarten achterlichten en kuipsstoelen met 3 punts gordel.
gister avond bij de mac in nederweert zwarte coupe met een gewrapte dak? zwarten achterlichten en kuipsstoelen met 3 punts gordel.
B boeiend Lid 10 apr 2013 #2.585 Vorige week een Paarse Astra J OPC in Sliedrecht bij het station. Wat een dikke auto is dat zeg! :wub Iemand van hier?
Vorige week een Paarse Astra J OPC in Sliedrecht bij het station. Wat een dikke auto is dat zeg! :wub Iemand van hier?
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 10 apr 2013 #2.586 @black_astra wrote:Zwarte g opc vanmiddag in Groningen op laan 1940/45. Kenteken begon met 88 en zag er origineel uit. Dat klopt dat was ik haha.. Snel gespot waar reed jij in dan..?
@black_astra wrote:Zwarte g opc vanmiddag in Groningen op laan 1940/45. Kenteken begon met 88 en zag er origineel uit. Dat klopt dat was ik haha.. Snel gespot waar reed jij in dan..?
B black_astra Post best veel 10 apr 2013 #2.587 @GSIFREAK wrote:@black_astra wrote:Zwarte g opc vanmiddag in Groningen op laan 1940/45. Kenteken begon met 88 en zag er origineel uit. Dat klopt dat was ik haha.. Snel gespot waar reed jij in dan..? Ik reed in een taxi Je nam net de afslag Vinkhuizen :thumb
@GSIFREAK wrote:@black_astra wrote:Zwarte g opc vanmiddag in Groningen op laan 1940/45. Kenteken begon met 88 en zag er origineel uit. Dat klopt dat was ik haha.. Snel gespot waar reed jij in dan..? Ik reed in een taxi Je nam net de afslag Vinkhuizen :thumb
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 10 apr 2013 #2.588 aah vandaar.. haha.. klopt ik woon in Vinkhuizen, bij het water... dus als je me keer weer spot, hou me maar gerust ff tegen haha..
aah vandaar.. haha.. klopt ik woon in Vinkhuizen, bij het water... dus als je me keer weer spot, hou me maar gerust ff tegen haha..
S soepkiepe Forumbewoner 11 apr 2013 #2.589 laatst ging het hier over een twotone astra g met zilver en blauw. die ik hier in hoogeveen wel eens spote was deze als ik mij niet vergis. http://www.speurders.nl/plaatjes/f_...iew_size=100&pc=7902&r=50&q=astra" onclick="window.open(this.href);return false;
laatst ging het hier over een twotone astra g met zilver en blauw. die ik hier in hoogeveen wel eens spote was deze als ik mij niet vergis. http://www.speurders.nl/plaatjes/f_...iew_size=100&pc=7902&r=50&q=astra" onclick="window.open(this.href);return false;
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 11 apr 2013 #2.590 Daar reed ik laatst achter maar echt een dikke sjomp zwaar lelijk
B black_astra Post best veel 11 apr 2013 #2.591 @GSIFREAK wrote:Daar reed ik laatst achter maar echt een dikke sjomp zwaar lelijk :thumb
N nova.... Forumbewoner 12 apr 2013 #2.592 Vanmiddag een astra f cabrio 89-JS paars geldropseweg nabij het centrum... tijd 14:30
S soepkiepe Forumbewoner 12 apr 2013 #2.593 gister een bordaux rooie astra f 1.4 3 deurs. en er zat iemand achter het stuur die normaal alleen maar achterwiel aangedreven auto's rijd
gister een bordaux rooie astra f 1.4 3 deurs. en er zat iemand achter het stuur die normaal alleen maar achterwiel aangedreven auto's rijd
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 13 apr 2013 #2.594 Afgelopen maandag een blauwe G OPC in het verre friese buitenland, had wel Nederlandse platen...
B black_astra Post best veel 13 apr 2013 #2.595 Blauwe astra h opc gespot. Stond bij zonnehuis in zuidhorn. Kwam hem later nog eens tegen op friesestraatweg
Blauwe astra h opc gespot. Stond bij zonnehuis in zuidhorn. Kwam hem later nog eens tegen op friesestraatweg
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 14 apr 2013 #2.596 Ik denk dat ik GSi-Freak gespot heb, een zwarte OPC1 in Groningen/Hoogkerk bij mc donalds op Hoendiep beetje rondjes aan het rijden daarzo
Ik denk dat ik GSi-Freak gespot heb, een zwarte OPC1 in Groningen/Hoogkerk bij mc donalds op Hoendiep beetje rondjes aan het rijden daarzo
N Nick-GSI Hoort bij de inboedel 15 apr 2013 #2.597 Blauwe astra G uitgebouwd op de gooiseweg richting zeewolde, had volgens mij hele rode achterlicht units En mint groene astra F cabrio bij politiebureau almere muziekwijk
Blauwe astra G uitgebouwd op de gooiseweg richting zeewolde, had volgens mij hele rode achterlicht units En mint groene astra F cabrio bij politiebureau almere muziekwijk
C chieltjuh Loopt hier de deur plat 15 apr 2013 #2.598 Vandaag een astra opc2?! in omg uden... blijft mooi zoon aparaat
N Nick-GSI Hoort bij de inboedel 16 apr 2013 #2.600 capri yello astra coupe, verlaagt en irmsher spoiler, kwam vanaf de stedendreef de havendreef op rond half 6 kwart voor 6
capri yello astra coupe, verlaagt en irmsher spoiler, kwam vanaf de stedendreef de havendreef op rond half 6 kwart voor 6