Opel Astra GESPOT

vandaag in alphen a/d rijn gezien:

8589758701_7fc72252c9_z.jpg

Ik was daar om een cameralens op te halen en zag deze staan. Iemand van hier?

vandaag gespot op de Via Regia/Cantecleerstraat in Maastricht omstreeks 17:20uur

img2989t.jpg

ik moest tanken en kwam deze tegen

Op de Leidijk in Drachten een zilveren astra g met opvallende groene velgen en een vauxhall grill. Er zaten ook stickers aan de voorkant van de voordeur.

Rode Astra G gespot met zwarte achterlichten en een sportuitlaatje. Naast me bij het beursgebouw in eindhoven tijdens het uitladen.

@wessaa wrote:Volgens mij marijnl1988 gespot vandaag rond 4 uur in apeldoorn zuid, je reed ff achter mij! Ik reed met een zwarte coupe met de achterruit vol stickers.

Lees nu pas je berichtje

Het zou inderdaad goed kunnen

@Haasje17 wrote:Rode Astra G gespot met zwarte achterlichten en een sportuitlaatje. Naast me bij het beursgebouw in eindhoven tijdens het uitladen.

Zit je toevallig bij DD? (DoubleDutchClan)

Want daar is nu toch een LAN-party gaande

Vandaag in Westervoort een donkerblauwe Astra GSI gespot met originele waaiervelgen, motorkapbra en zwarte achterlichten.

Leek me een net ding.

tussen 10 over half 6 en kwart voor 6 in Raalte:

Grijze Astra G, 3 deurs.

had vooraan dagrijverlichting, en een spoilerlip.

zijkant had ik verder niet goed gezien, maar had volgens mij een OPC (look) Spoiler, en ook sideskirts (type onbekend).

achterkant vielen mij 4 pijpjes op, en een andere achterbumper. dacht een Rieger of Lumma, ik vermoed Rieger.

zaten (zag ik zo snel) 2 personen in, volgens mij jonge gasten.

reed op de Burg. Zuidwijklaan, richting de Rotonde die Centrum en Noord verbindt.

ik reed op de N35 richting Zwolle.

Gisteren in rotterdam-zuid, zuidwijk, langs het zuiderpark, een witte Astra F station, verlaagd en met Calibra turbo velgen, tof ding!!.

Vandaag 3 astra f cabrio s (rode,groene en een paarse deze had rechtsvoor wa grijs bij de voordeur) gezien alle nog met het dak dicht...

Alle 3 hier in de omg

Dik ding! :thumb

Zat een uur geleden achter een astra coupe 32-GN remus einddemper en m3 spiegels en 16 inch velgen op de J.F.Kennedylaan reed ri Son

Terug
Naar boven