Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kheb inderdaad wel 4 stel banden zien liggen op je achterbank, maar niet de velgen helaas.. ik moet ook zeggen dat ik ook weer snel weg ben wezen rijden
@HarrieAstra wrote:Waarom achter LM velgen en voor stalen velgen, ghospel? Aha jullie zitten op dezelfde school zo te zien.
Wel jammer dat je die linker Astra er ook niet op heb gezet dan :jerry
Het zou inderdaad wel leuk zijn ja als die andere astra er ook op stond
Nou die van de wielen is een lang verhaal, ik had er eerst een bumperkit van rieger erop en een sport uitlaat, en de winterwielen zijn 14 inch -_- Aan de voor zeide was het nog te doen zat nog wel hoog genoeg voor de drempels in ehv maar de achterkant zat al bijna op de grond laat zitten de drempels nog. Mijn gedachte was beter iets als niets. Ik kwam wel vooruit met de winter maar als ik de bochten te strak in stuurde leek het wel een achterwiel aandrijving king:
En toen heb ik besloten om de auto terug te bouwen naar originele staat maar tog strak. En ik zou al nieuwe wielen kopen dus wachtte ik ermee tot ik nieuwe velgen had. De nieuwen liggen er nou onder foto's volgen.
@ghospel Haha klopt, af en toe naar de kapper moet ook eh Ik heb gewoon 10minuten na zitten denken van wat ik op de tarwelaan deed maar het is dus de kapper
@Harrie ik sport daar ook, vaak op de vrijdag dan ga ik solo, maar als ik met vrienden ga, dan ga ik na brussellaan
Ja vrijdag en dan 's ochtends, want 's middags en 's avonds is het mij te druk. ik hou van rustig haha. tot heden ben ik inderdaad altijd met de auto gegaan.. maar ik moet zeggen dat ik met deze astra erg vaak bij de tankstation sta dus ik wil ook weer meer gebruik maken van mij scooter... maar met deze kou is de kans nog groot dat ik met de auto ga