Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Aangezien er de laatste tijd zoveel nieuwe topics worden geopend van mensen die een astra gespot hebben, leek het me nie slecht om dit voortaan in éen en hetzelfde topic te doen zoals bv in het kadett gedeelte....:thumbup
Heren moderaters kan dit vast gezet worden.
Even de allereerste post gequote:
daar staat NIETS over een Astra die allemaal prullaria moet hebben.
Sterker nog: de eerste foto's zijn "gewone" Astra's :sleeping
Vanmiddag vanuit mn werk richting huis bij gennep op de afrit naar de stoplichten kwam een zwarte astra g met een opc spoiler geblindeerde achterruiten en een andere achterbumper met parkeersensoren erin, hij reed in milsbeek het industrieterrijn op. Enneh, voortaan je knipperlichten gebruiken want die zitten ook in je led-achterlichten
donkere astra f gsi gespot vanavond in epe, bij de brezan op die zand parkeerplaats, mijn astra stond er dichtbij. Ook zaten er astra gsi club stickers op en had die 16 of 17inch velgen
@Leroy93 wrote:Vanmiddag vanuit mn werk richting huis bij gennep op de afrit naar de stoplichten kwam een zwarte astra g met een opc spoiler geblindeerde achterruiten en een andere achterbumper met parkeersensoren erin, hij reed in milsbeek het industrieterrijn op. Enneh, voortaan je knipperlichten gebruiken want die zitten ook in je led-achterlichten
Zondagavond op de Friesestraatweg in Groningen een donkere astra coupe gespot, je reed richting Zuidhorn. met een zilveren irmscher strip op de achterklep
Vandaag deze gespot kwam je tegen moet gereden op de sint annelaan je kwam uit de richting van de rechtbank, ik knipperde nog met grootlicht maar je keek recht voor je uit :sleeping :jerry