Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vandaag gespot omstreeks 11:45 richting amsterdam sloterdijk op het stukje traject controle 80km een zilvere opel astra G met bodykit, en een geforce sticker op de achterraam.
Net een zand kleurige Astra H gtc turbo met 20inch bbs eronder gespot in Purmerend tegenover de babilon. Hij zag dat ik keek en trok hem goed open, heerlijk dat blowoff geluid :wub. Ik was zelf op het fietsie :jerry.
@Rob-Epe wrote:Nou voouit dan maar weer... omdat hij & hij het niet doen... Zwarte G gespot 's middags Apeldoorn Noord, die met de Coupe voorbumper.
En een dag later 's ochtends die groene F met kenteken GX-..-..
Hebben mij zeker gezien... zag ze met de tong uit de bek achter 't stuur zitten
rob,
in apeldoorn rijden er nu 2 met gecleande coupe bumpers king:
Gespot op de Wapenrustlaan een Aruba-blauwe G Coupe met hoge spoiler en Irmscher chromen kofferbak-strip
@wessaa wrote:@Rob-Epe wrote:Nou voouit dan maar weer... omdat hij & hij het niet doen... Zwarte G gespot 's middags Apeldoorn Noord, die met de Coupe voorbumper.
rob,
Zaterdag nog langs je huis gereden... je coupe stond er niet, de hb wel... Zal van de week ff beter opletten :sleeping
M'n ICE al gehoord ??? Staat wel laag afgesteld... eerst op 30 afgesteld...maar had toen 2dagen last van me linker oor :shock:
@Rob-Epe wrote:Gespot op de Wapenrustlaan een Aruba-blauwe G Coupe met hoge spoiler en Irmscher chromen kofferbak-strip
@wessaa wrote:@Rob-Epe wrote:Nou voouit dan maar weer... omdat hij & hij het niet doen... Zwarte G gespot 's middags Apeldoorn Noord, die met de Coupe voorbumper.
rob,
Zaterdag nog langs je huis gereden... je coupe stond er niet, de hb wel... Zal van de week ff beter opletten :sleeping
M'n ICE al gehoord ??? Staat wel laag afgesteld... eerst op 30 afgesteld...maar had toen 2dagen last van me linker oor :shock:
ik woon daar niet meer joh! haha.. woon nu bij `t winkelcentrum in woudhuis daar
Vanmiddag op de A50 van Arnhem richting Apeldoorn een zwarte G Coupe kenteken 90-HB-FX... De bijrijdster, ik neem aan de vriendin zat vriendelijk naar me te zwaaiien...
De Coupe reed daarna richting tankstation/AC vlakvoor knooppunt A50/A1...