Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vanmiddag bij een sloperij vlakbij Eindhoven deze GSI 8V Gespot. Er zat nog een smetteloos interieurtje in. Alleen jammer dat er nog een andere auto bovenop stond. :hmmz
@astrawez wrote:Vanmiddag bij een sloperij vlakbij Eindhoven deze GSI 8V Gespot. Er zat nog een smetteloos interieurtje in. Alleen jammer dat er nog een andere auto bovenop stond. :hmmz
misschien een naam of adress van deze sloop :angel
Ik ga het ff nakijken en dan pb ik je het adres wel ff. Er staat overigens ook nog een mooie originele Vectra A GT (zie vectra-gespot-topic), misschien heb je daar ook wat aan. Je hoort nog van me.
@Driekus wrote:Vandaag volgens mij johanhummer9 gespot met zijn astra f cabrio. Op de parkeerplaats van SBBO Leusden Ziet er goed uit!
thanx, dat klopt had examen gister normaal heb ik alleen op donderdag school , welke dagen ben jij er dan? en heb je coupe volgens mij nooit zien staan
@johanhummer9 wrote:@Driekus wrote:Vandaag volgens mij johanhummer9 gespot met zijn astra f cabrio. Op de parkeerplaats van SBBO Leusden Ziet er goed uit!
thanx, dat klopt had examen gister normaal heb ik alleen op donderdag school , welke dagen ben jij er dan? en heb je coupe volgens mij nooit zien staan
Heb op maandag school, en kom vrijwel altijd met mijn coupe. Deze week alleen niet omdat hij opnieuw gespoten word aan de voorzijde
Wie o wie reed er vanmorgen rond kwart voor 7 naast me in een nieuwe grijze Astra op de s'gravenhoutse weg in Nieuwegein? Ik reed met een zilvere corsa c en je bleef naast me rijden toen ik je in wilde halen.