Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Astra F Vaassen wrote:Nu gespot, eeen heele dikke astra G, dikke velgen, verlaagd en 4 uitlaatpijpen rond. Ohja hij is zwart en staat bij ATU in apeldoorn Echt mooi zoals een astra hoort zonder rare bumper shit!
@Astralfred wrote:Donderdag bij Cinetwins in Malden een blauwe verbouwde Astra F met Opel Fanatics op de voorruit en er stonden diverse andere dikke Opels op het parkeerterrein oa Corsa C en Zafira A met grote Irmscher sticker op de zijkant. Volgens mij gingen die ook naar Fast 5, was er zelf ook maar niet met de Astra.
Was zeker 's avonds ??? Heb overdag weinig gezien...
Welke omgeving woon je zelf ??? Ben regelmatig daar en omgeving.
@Astralfred wrote:@Rob-Epe wrote:@Astralfred wrote:Donderdag bij Cinetwins in Malden een blauwe verbouwde Astra F met Opel Fanatics op de voorruit en er stonden diverse andere dikke Opels op het parkeerterrein oa Corsa C en Zafira A met grote Irmscher sticker op de zijkant. Volgens mij gingen die ook naar Fast 5, was er zelf ook maar niet met de Astra.
Was zeker 's avonds ??? Heb overdag weinig gezien...
Welke omgeving woon je zelf ??? Ben regelmatig daar en omgeving.
Yep was idd donderdag avond, kom zelf uit de buurt van Nijmegen uit dat dorp dat iedereen kent van de Mac .
Die auto is van een dame waar ik zo even de naam niet meer van weet... ben welleens met Opel Fanatics meegereden naar een meeting paar jaar geleden.
Was het daar vlakbij de snelweg naar eindhoven en jij reed richting mierlo hout, nou ik zo effe herinner zag ik daar wel iemand in een astra voorbij komen, waarvan ik nog zag dat hij mij richting in keek toen hij me voorbij kwam
Ohja daar stond ik voor aan het stoplicht, maar dan was die ik opnoemde dus weer iemand anders.
Daar had ik je niet gezien, was daar te druk bezig met het stoplicht in de gate houden, wat ik net niet gehaald had dankzij die witte auto die langs me bij dat stoplicht stond :swear