Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vandaag 22 feb, gezien: zeer mooie zilvergekleurde astra G (ik geloof station weet niet zeker, zag haar van voren op een pad staan) in Odijk, op de singel, nabij de meester klaasstraat. Zeer mooie wagen zo te zien, mooie gril en booskijkertjes!
vanmiddag rond half 4 in groningen op de ring een grijze astra G station gespot met black-chrome velgen , sticker op de tankklep en een mooie ( lumma? ) spoiler .
kenteken begon met 44-H?-??
Ik reed daar met mijn zwarte astra G station met irmscher logo op de klep .
zaterdagavond op de A7 van groningen richting drachten werden wij ingehaald door een witte astra H GTC , later haalden we jullie weer in en bij Marum stoven jullie ons weer voorbij .
kenteken was met een 3 letter combinatie in het midden .
Vanmorgen een astra f rood gsi DP-DV zonder mistlampen voor in .. maar met diffusor achter op de P zeemanstraat tijd 9:28. En iets later stond er op de Groenewoudseweg een astra f gsi op een aanhanger zonder velgen (voor de sloop) kenteken XT-BN-17
[rquote=1882612&tid=61777&author=Van het Ende Customs][rquote=1882035&tid=61777&author=Lex]vanochtend rond half 8(?)blauwe astra coupe gespot in monnickendam.
was van iemand hier op het forum maar ben zijn naam kwijt[/rquote]
:hmmz mr monkey misschien? [/rquote]die heeft een zwarte coupe
Vandaag in een programma van school (staat helaas niet online, zal 'm wel eens print screenen als ik eraan denk) een zwarte Astra F, kenteken DF-FS-10. Filmpje in het programma was van 1998, stond toen op een parkeerterrein bij een Albert Heijn (in een winkelcentrum met iets als Molenhoek Passage als naam?). Dus ik, nieuwsgierig als ik ben even gespiekt bij RDW, de Astra staat sinds 2006 zonder APK en laatste tenaamstelling is niet geregistreerd, maar de auto staat dus nog wel in het bestand. Wat moet ik hiervan denken?
[rquote=1881791&tid=61777&author=skrm]Vandaag in Raalte vlak bij de Wilgensingel stond een geparkeerd zilvere Astra G 5deurs verlaagd en had een coupe grill met kenteken ..-ZH-96[/rquote]
als het goed is IN de wilgensingel, anders heeft iemand stiekem mijn auto verplaatst. :thumbup staat namelijk altijd in het zicht van mijn huis, tenzij het vol staat.
[rquote=1883039&tid=61777&author=wessaa][rquote=1882612&tid=61777&author=Van het Ende Customs][rquote=1882035&tid=61777&author=Lex]vanochtend rond half 8(?)blauwe astra coupe gespot in monnickendam.
was van iemand hier op het forum maar ben zijn naam kwijt[/rquote]
:hmmz mr monkey misschien? [/rquote]die heeft een zwarte coupe[/rquote]
jaa ik heb een zwarte coupe en monnickendam is een heel eind uit de richting
[rquote=1883300&tid=61777&author=Daan0803]Vandaag in een programma van school (staat helaas niet online, zal 'm wel eens print screenen als ik eraan denk) een zwarte Astra F, kenteken DF-FS-10. Filmpje in het programma was van 1998, stond toen op een parkeerterrein bij een Albert Heijn (in een winkelcentrum met iets als Molenhoek Passage als naam?). Dus ik, nieuwsgierig als ik ben even gespiekt bij RDW, de Astra staat sinds 2006 zonder APK en laatste tenaamstelling is niet geregistreerd, maar de auto staat dus nog wel in het bestand. Wat moet ik hiervan denken? [/rquote]
Molenhoek Passage ligt een kleine 3km onder Nijmegen.
[rquote=1885175&tid=61777&author=Rob-Epe][rquote=1883300&tid=61777&author=Daan0803]Vandaag in een programma van school (staat helaas niet online, zal 'm wel eens print screenen als ik eraan denk) een zwarte Astra F, kenteken DF-FS-10. Filmpje in het programma was van 1998, stond toen op een parkeerterrein bij een Albert Heijn (in een winkelcentrum met iets als Molenhoek Passage als naam?). Dus ik, nieuwsgierig als ik ben even gespiekt bij RDW, de Astra staat sinds 2006 zonder APK en laatste tenaamstelling is niet geregistreerd, maar de auto staat dus nog wel in het bestand. Wat moet ik hiervan denken? [/rquote]
Molenhoek Passage ligt een kleine 3km onder Nijmegen.[/rquote]
Ik werk bij AH op de Molenhoekpassage, en das in Rosmalen.. :sleeping