Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Er staat een witte H OPC bij ons in de wijk, de Gildekamp in Nijmegen. En maandag spotte ik een grijze verlaagde G 5 deurs, die heb ik er weleens vaker zien staan, ook een leuk ding.
[rquote=1871805&tid=61777&author=Astra F Vaassen]Ik spot hier elke dag op de laan van fasna een zwarte astra g met donkere achterlampen en voor ook volgens mij.[/rquote]
's ochtends rond 7.40 zeker ??? Die kwam ik eerder ook elke dag tegen... ga alleen tegenwoordig via de A50
De spots van vandaag... vanmorgen in Deventer op de Handelskade een zilver/blauwe G 3-deurs 64-DX-?? leuke velgen eronder... was rond 9.15.
Gespot in Westervoort nabij Duiven rond 10.00 een rode G 3-deurs met lage Irmscher(look) spoiler, auto viel op omdat die flink gepoetst was en lekker aan t glimmen was.
Gespot in Amersfoort/Hoogland rond 10.45 een zilvere Astra G met een superlelijke omhoogstaande MONSTER-bumper uke
Gespot een Apeldoorn op de Kayersdijk richting Laan vd Mensenrechten rond 13.00 een d.blauwe F 4-deurs sedan... al vind ik een sedan niet mooi, zag deze er zeer netjes uit
1 in Zwolle bij sloperij de Mars: blauw, met raamband van Astra GSI club. ook op de zijruiten, en had Brock velgen.
en later op de N... van Heino naar Zwolle een zwarte F 3-deurs, met "zwarte" (aardig donker) achterlichten.
volgens mij ook smoked koplampen.
en laatst stond bij de pomp (Argos Oil?) daar, net voor Zwolle, ook een Astra F, waarvan de eigenaar onder de motorkap stond te kijken. leek op de vorige zwarte F die ik beschreef. was rond half 7/half 8. ik was binnen een half uur 2x langsgereden. toen ik 1 1/2 uur later terugkwam, was die weg.