Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vanmorgen rond 07.50 uur stond ik in de lembruckstraat in Eindhoven achter een zilveren omgebouwde astra G. Sloeg vanaf daar rechtsaf de Montgomery op..
is denk ik iemand van kantoor bij mij opt werk. die komt daar iig uit de buurt.
[rquote=1844822&tid=61777&author=kimmiej666]Vanmorgen rond 07.50 uur stond ik in de lembruckstraat in Eindhoven achter een zilveren omgebouwde astra G. Sloeg vanaf daar rechtsaf de Montgomery op..
Toen strax een zwarte astra G met zwarte velgen met rode bies had een setje rondom van Irmsher? Op de Noord brabantlaan bij de afslag zeelsterstraat we keken elkaar aan. Tijd 17:10 uur
[rquote=1851932&tid=61777&author=Rob-Epe]Stadhoudersmolenlaan Apeldoorn, vrijwel elke dag een zwarte G Coupe met OPC grill en blauwe portiersgreep aan de bestuurderskant.[/rquote]
hmmm, ik heb een zwarte g coupe, met opc grill.. rijd daar ook elke dag.. alleen heb geen blauwe portiersgreep :jerry
Gespot vanmiddag 17.15 in wasbox bij Wijnand's Auo Service Bunschoten, Astra G Coupe 1.8?? capri yellow. Iemand van hier?? Toen ik voorbij kwam rijden met mijn blauwe turbo werd er wel omgekeken