Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
astra-99 dti, op onze eigenste meeting vandaag (gisteren) in maarheze.
had me ff aangesproken dan
dan hadden we ff kennis kunnen maken.
( je zult me nog wel veel vaker in limburg tegen komen.)
Jah was tegen het einde tijdens een rondje over het terrein dat ik hem spotte, was niemand te bekennen bij de auto, anders was ik wel effe heen gelopen. Was die dag zelf niet met mijn eigen auto, meegereden met een BMW E36 van een vriend van me. Weer was mij te bar om me auto te poetsen en neer te zetten.
ja ! ik mocht ff buiten spelen.....op 't kruispunt westerlee bij de oude groentenveiling een bekende kanariegele uitgebouwde astra gespot ( naja....een jaar terug ook al ) en een jaar ervoor nog eens een grote beurt gegeven en liep als de brandweer......de auto is van een forumlid geweest en staat sinds een jaar stil......
ja ! ik mocht ff buiten spelen.....op 't kruispunt westerlee bij de oude groentenveiling een bekende kanariegele uitgebouwde astra gespot ( naja....een jaar terug ook al ) en een jaar ervoor nog eens een grote beurt gegeven en liep als de brandweer......de auto is van een forumlid geweest en staat sinds een jaar stil......
Dat is bij dat kruispunt richting Den haag en Poeldijk
Zie em ook elke maand staan, aankomende maanden alleen niet want het is winterstop in Zichtenburg
Jah klopt, heb vandaag de tuin effe in orde gemaakt, snel voor sluitingtijd plantjes en potgrond enzo bij overvecht gekocht. Ik meende idd al een zwarte astra gespot te hebben die richting beuningen ging.
gisteren een uitgebouwde astra H station zwart 16 of 17 inch velgen?? Irmsher uitlaat... op de weg van Tongeren en St Truiden was een belgie astra H maar wel een hele mooie..:thumbup tijd rond 15.30 uur
bijzonderheid onder aan het raam aan de bestuurderkant stond in het raam Clean style.