Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
nou net een astra G donker blauw met rieger uitbouw aan de achterkant voorkant zag ik niet:swear enkele uitlaat links met gaas andere kant geen uitlaat en gaas? XD-HR-**
Gespot een paars blauwe astra coupe volgens mij kwam langs rijden op de A6 bij Emmeloord richting Lelystad en ik zie hier ook elke dag 2 blauwe astra's gtc staan maar die zijn van het bedrijf grtjs
@Robbert je zit vortaan wel in de buurt zeg hahah tiel nijmegen
maar het is de sint annastraat wel leuke coupe heb ik ook eens gespot in nijmegen
Ben nu elke dag in Nijmegen... maar of ik daar nou vrolijk van moet worden :hmmz
Wat een stel aso's daar zeg... al staat een stoplicht op rood en je moet zelf de andere kant op... denk maar niet dat men je uit een zijstraat laat komen :thumbdown
En als ik 'm dan ergens voordruk... met behoorlijk veel ruimte krijg ik nog boze blikken omdat ik dan niet snel genoeg ben :argue
Weet trouwens de naam van de zijstraat wel... maar leek me niet gepast die te noemen... was duidelijk bij de eigenaars z'n huis.