Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gisterenavond tussen 23.15/23.30 uur op de parkeerplaats rij H van de Jaarbeurs in Utrecht een lichtkleurige (was donker dus kon het niet goed) astra f dacht een cabrio met astra gsi bumper aan de voor kant en onderlip in kleur,en met multispaaks velgen kenteken 13-HS-** (bij de HS stond een 1 langs in het klein) wie?
Zilveren astra g, bij de Gamma in Capelle a/d Ijssel, vandaag, 4-10 om een uurtje of 16.00. Kenteken begon met TV- geloof ik. Jij zag mij denk niet aangezien ik met mijn bedrijfs auto was.
in ammerzoden een grijze astra G coupe. Met achter een riegerschort, 2 ronde uitlaten en een spoilertje op de kofferbak. Verder 17' velgen en verlaagt...kenteken begon met 54- **-**
en net een gele uitgebouwde kadett in t centrum van zaltbommel. met 2 spoilers achterop, dikke achterbumper, verlaagt etc etc etc