Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
3-8 een zwarte astra g met donkeren achterlichten en dikke wiel en een anderen uitlaat rond 06:30 van de a325 naar de a15 ging bij oosterhout (gld) elst(gld) er af
Vanmiddag aan het eind van de A30 bij A1 een zilvergrijze Astra G gespot met een O.P.N. stikker op de zijruit. Volgens mij was het Sjaak maar durf het niet zeker te zeggen.
gister midag rond 3 uur een oranje astra g coupe met angeleyes en zwarte lm wielen en een witte astra g cabrio met witte lm wielen dit was bij dukenburg nijmegen
Tussen Vlissingen en Dishoek geparkeerd aan het strand. Donkerblauwe Astra G met irmscher grill, OPC2 front en 5 spaaks velgen. Auto komt me enigszins bekend voor, volgens mij iemand van hier...
Vanmiddag op de oprit van de A12 naar de A30 richting Barneveld een grijze Astra G gespot. Was een clublid van de Astra Tuning Club. Zo te zien kwam ie uit Sevenum. De kar hing er nog achter.
Later kwam ik dezelfde auto weer in Zeewolde tegen. :jerry :jerry :jerry
@manta_dennis wrote:Vanmiddag op de oprit van de A12 naar de A30 richting Barneveld een grijze Astra G gespot. Was een clublid van de Astra Tuning Club. Zo te zien kwam ie uit Sevenum. De kar hing er nog achter.
Later kwam ik dezelfde auto weer in Zeewolde tegen. :jerry :jerry :jerry