Ja daarom Ik heb nog 2 maanden de tijd voor dat ik me rijbewijs heb. ik wil zelf wel graag als ik naar school ga dat ik in een mooie auto daar kom en niet zo'n afgetrapt ding
Maar verder dit is net ff iets anders! als je met de auto rijd wil ik beetje sport geluid wil zelf denk geen sport filter maar gewoon K&N inlegfilter wat is eingelijk het verschil tussen die 2 en qua geluid!
een afgetrapt ding koop je zelf (of niet), daar doen een paar andere bumpers niks aan af.
1 tip; zorg dat je een goede auto koopt met de opties die jij belangrijk vind en die technisch in orde is zonder rare fratsen. Dat is meer waar dan andere bumpers en uitlaatgeluid. Dat kan altijd daarna nog wel. Daarnaast; alles wat je in een auto investeerd aan cleanen van achterbumpers en zo, dat krijg je nooit terug bij verkoop; sterker nog, je auto daalt 9 van de 10 keer in waarde dan wanneer je hem netjes en orgineel houd.
je wil geen sportfilter maar wel een K&N. K&N is een merk, en 's werelds bekendste maker van sportfilters... dus ik snap niet wat je bedoeld.
Maar wil je een ander geluid hebben, dan hebt alleen een (K&N) sportfilter echt niet genoeg. Dan kun je er voor kiezen om je middendemper er tussenweg te laten halen als het goedkoop moet. Doorgaans wordt het geluid erg lelijk (schel) dan, en zul je een sport einddemper moeten kopen.
heb je wat meer te besteden, dan haal je een compleet van voor tot achter uitlaat systeem wat bij elkaar hoort waar je ook nog vermogenswinst uit haalt.
Het is maar net wat jou budget is en wat het jou waard is. Maar je moet gewoon doen wat je zelf mooi vind, niet wat anderen op school van jou auto vinden.