wim-v6 Forumbewoner 18 jun 2015 #21 Raildruk met uitlees apparaat uitlezen. Ik heb deze sensor ook al eens stuk gehad bij de 1.7CDTi verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Raildruk met uitlees apparaat uitlezen. Ik heb deze sensor ook al eens stuk gehad bij de 1.7CDTi verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
J Jones Newton Komt weleens kijken 18 jun 2015 #22 Idd raildruk uitlezen tijdens starten met OPcom en start toerental minimaal 230+ tpm
J jens1472 Lid 18 jun 2015 #24 heb de raildruk uitgelezen een ik kom op 200 tpm hij trekt de mazoetfilter gewoon leeg
J Jones Newton Komt weleens kijken 18 jun 2015 #25 200 is te laag voor een diesel probeer eens met startkabel of andere accu te starten.
J jens1472 Lid 22 jun 2015 #26 de auto werkt weer het zat in de mazouttank toch bedankt voor jullie reacties allemaal
wim-v6 Forumbewoner 5 sep 2015 #28 Valt nog mee dat hij niet Mazoutbak zei. Onze Kapellenees heeft t wel vaak over zijn Naftbak of over de Mazoutbak. verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Valt nog mee dat hij niet Mazoutbak zei. Onze Kapellenees heeft t wel vaak over zijn Naftbak of over de Mazoutbak. verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
S stijntuner Komt weleens kijken 10 sep 2015 #29 Ik heb het wel begrepen en ben ook belg. Maar mijn vraag was anders bedoeld. Wat was het probleem in de mazouttank?? Leiding, filter verstopt, onderdruk, ... ??
Ik heb het wel begrepen en ben ook belg. Maar mijn vraag was anders bedoeld. Wat was het probleem in de mazouttank?? Leiding, filter verstopt, onderdruk, ... ??
wim-v6 Forumbewoner 13 sep 2015 #30 Ja das wel een goeie. verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini