R RISL Forumbewoner 10 aug 2012 #221 Een witte, vanmorgen op de A16 van Breda naar Rotterdam. Kwam de oprit vanaf Prinsenbeek af. Je ziet ze wel erg vaak in het wit trouwens...zwart af en toe en een enkele grijze....zijn er niet meer kleuren?
Een witte, vanmorgen op de A16 van Breda naar Rotterdam. Kwam de oprit vanaf Prinsenbeek af. Je ziet ze wel erg vaak in het wit trouwens...zwart af en toe en een enkele grijze....zijn er niet meer kleuren?
O Opelkees Hoort bij de inboedel 4 aug 2012 #222 er werden er in hier in drukke tijden 6-8 per week afgeleverd halve terrein stond vol met ampera's
M midnight black Hoort bij de inboedel 11 aug 2012 #223 Gisteren een witte in Dinther aan de laadpaal :shock: Ik wist niet eens dat wij een laadpaal in het dorp hadden :wtf
Gisteren een witte in Dinther aan de laadpaal :shock: Ik wist niet eens dat wij een laadpaal in het dorp hadden :wtf
R RISL Forumbewoner 10 aug 2012 #224 Een witte, vanmorgen op de A16 van Breda naar Rotterdam. Kwam de oprit vanaf Prinsenbeek af. Je ziet ze wel erg vaak in het wit trouwens...zwart af en toe en een enkele grijze....zijn er niet meer kleuren?
Een witte, vanmorgen op de A16 van Breda naar Rotterdam. Kwam de oprit vanaf Prinsenbeek af. Je ziet ze wel erg vaak in het wit trouwens...zwart af en toe en een enkele grijze....zijn er niet meer kleuren?
M mantallica Loopt hier de deur plat 1 sep 2012 #225 Vanmorgen een grijze bij mij op de zaak, echt mooie auto om te zien!!
M midnight black Hoort bij de inboedel 11 aug 2012 #226 Gisteren een witte in Dinther aan de laadpaal :shock: Ik wist niet eens dat wij een laadpaal in het dorp hadden :wtf
Gisteren een witte in Dinther aan de laadpaal :shock: Ik wist niet eens dat wij een laadpaal in het dorp hadden :wtf
E EdGSI Komt hier geregeld 2 sep 2012 #227 Vanmorgen hier in Geleen een witte ampera. Zien er toch aardig strak uit :jerry
M mantallica Loopt hier de deur plat 1 sep 2012 #228 Vanmorgen een grijze bij mij op de zaak, echt mooie auto om te zien!!
R RISL Forumbewoner 14 sep 2012 #229 Zojuist een grijs/groene? (bijzondere kleur i.i.g.) op de A17 van Roosendaal richting Moerdijk, ter hoogte van Oud Gastel.
Zojuist een grijs/groene? (bijzondere kleur i.i.g.) op de A17 van Roosendaal richting Moerdijk, ter hoogte van Oud Gastel.
E EdGSI Komt hier geregeld 2 sep 2012 #230 Vanmorgen hier in Geleen een witte ampera. Zien er toch aardig strak uit :jerry
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 14 sep 2012 #231 Dat zal topazsilber zijn en niet meer leverbaar. Opel Duitsland kent nu nog maar twee kleuren zag ik net.
Dat zal topazsilber zijn en niet meer leverbaar. Opel Duitsland kent nu nog maar twee kleuren zag ik net.
R RISL Forumbewoner 14 sep 2012 #232 Zojuist een grijs/groene? (bijzondere kleur i.i.g.) op de A17 van Roosendaal richting Moerdijk, ter hoogte van Oud Gastel.
Zojuist een grijs/groene? (bijzondere kleur i.i.g.) op de A17 van Roosendaal richting Moerdijk, ter hoogte van Oud Gastel.
R RISL Forumbewoner 14 sep 2012 #233 Ik weeet niet welke kleur (qua naam) het was, wel erg opvallend in ieder geval.
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 14 sep 2012 #234 Dat zal topazsilber zijn en niet meer leverbaar. Opel Duitsland kent nu nog maar twee kleuren zag ik net.
Dat zal topazsilber zijn en niet meer leverbaar. Opel Duitsland kent nu nog maar twee kleuren zag ik net.
R RISL Forumbewoner 18 sep 2012 #236 Inmiddels zie ik vrijwel dagelijks wel een witte Ampèra (wel verschillende kentekens). Verkoop loopt goed, denk ik?
Inmiddels zie ik vrijwel dagelijks wel een witte Ampèra (wel verschillende kentekens). Verkoop loopt goed, denk ik?
R RISL Forumbewoner 14 sep 2012 #237 Ik weeet niet welke kleur (qua naam) het was, wel erg opvallend in ieder geval.
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 19 sep 2012 #238 Volgens Autoweek zijn er dit jaar 1692 op kenteken gezet. In hoevere dit cijfers betrouwbaar zijn weet ik niet, maar als ze net zo betrouwbaar zijn als de verkoopcijfers van de Opel bedrifjswagens, zijn ze heel ontbetrouwbaar.
Volgens Autoweek zijn er dit jaar 1692 op kenteken gezet. In hoevere dit cijfers betrouwbaar zijn weet ik niet, maar als ze net zo betrouwbaar zijn als de verkoopcijfers van de Opel bedrifjswagens, zijn ze heel ontbetrouwbaar.
S Seth Loopt hier de deur plat 22 sep 2012 #240 Heb er eentje gespot in Kapellen (België) met paar mooie mods: velgen, spoiler en volgens mij ook verlaging maar durf ik niet met zekerheid zeggen ^^ Grtz Seth
Heb er eentje gespot in Kapellen (België) met paar mooie mods: velgen, spoiler en volgens mij ook verlaging maar durf ik niet met zekerheid zeggen ^^ Grtz Seth