Opeltje17 Forumbewoner 12 apr 2014 #21 @JHR wrote:kun je mij ook helpen aan software? Mijn laptop hardeschijf is kapot en daar stond de software op. Zie PM
@JHR wrote:kun je mij ook helpen aan software? Mijn laptop hardeschijf is kapot en daar stond de software op. Zie PM
P patjuhw Komt weleens kijken 13 apr 2014 #22 ook ik heb de opcom met engelse software heb de nederlandse software al van de fb pagina gehaald maar krijg hem niet geinstaleerd op me laptop heb windows 7 krijg ook een gele vraagteken te zien bij aparaten beheer waarneer ik me opcom heb aangesloten op me laptop wie o wie kan me helpen grtz patjuhw
ook ik heb de opcom met engelse software heb de nederlandse software al van de fb pagina gehaald maar krijg hem niet geinstaleerd op me laptop heb windows 7 krijg ook een gele vraagteken te zien bij aparaten beheer waarneer ik me opcom heb aangesloten op me laptop wie o wie kan me helpen grtz patjuhw
Opeltje17 Forumbewoner 13 apr 2014 #23 @patjuhw wrote:ook ik heb de opcom met engelse software heb de nederlandse software al van de fb pagina gehaald maar krijg hem niet geinstaleerd op me laptop heb windows 7 krijg ook een gele vraagteken te zien bij aparaten beheer waarneer ik me opcom heb aangesloten op me laptop wie o wie kan me helpen grtz patjuhw Zie PM
@patjuhw wrote:ook ik heb de opcom met engelse software heb de nederlandse software al van de fb pagina gehaald maar krijg hem niet geinstaleerd op me laptop heb windows 7 krijg ook een gele vraagteken te zien bij aparaten beheer waarneer ik me opcom heb aangesloten op me laptop wie o wie kan me helpen grtz patjuhw Zie PM
S Stefano ehv Komt weleens kijken 18 apr 2014 #24 heeft iemand NL software voor een vriend van mij? alvast bedankt
C corsa14slow Loopt hier de deur plat 18 apr 2014 #25 @Stefano ehv wrote:heeft iemand NL software voor een vriend van mij? alvast bedankt je hebt PM
C Cobus Komt hier geregeld 21 apr 2014 #26 Ook ik wil graag in aanmerking komen voor de NL Software voor mij Op-Com Clone. Alvast bedankt.
Z ZakhooiTM Komt hier geregeld 21 apr 2014 #27 @Cobus wrote:Ook ik wil graag in aanmerking komen voor de NL Software voor mij Op-Com Clone. Alvast bedankt. Je hebt een PM
@Cobus wrote:Ook ik wil graag in aanmerking komen voor de NL Software voor mij Op-Com Clone. Alvast bedankt. Je hebt een PM
R robvalk81 Lid 22 apr 2014 #28 Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Ik zou erg graag de Nederlandse versie van opcom willen hebben. Kan ik ook een pm krijgen?????? :wors
Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Ik zou erg graag de Nederlandse versie van opcom willen hebben. Kan ik ook een pm krijgen?????? :wors
A Astra-H Post best veel 22 apr 2014 #29 @robvalk81 wrote:Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Ik zou erg graag de Nederlandse versie van opcom willen hebben. Kan ik ook een pm krijgen?????? :wors Ja zeker, u got mail
@robvalk81 wrote:Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Ik zou erg graag de Nederlandse versie van opcom willen hebben. Kan ik ook een pm krijgen?????? :wors Ja zeker, u got mail
V vyv Lid 25 apr 2014 #30 Hoi, kan ik een linkje krijgen naar NL software voor mijn OpCom clone? Bij voorbaat dank :wors
Opeltje17 Forumbewoner 25 apr 2014 #31 @vyv wrote:Hoi, kan ik een linkje krijgen naar NL software voor mijn OpCom clone? Bij voorbaat dank :wors Zie PM
@vyv wrote:Hoi, kan ik een linkje krijgen naar NL software voor mijn OpCom clone? Bij voorbaat dank :wors Zie PM
B britt08 Lid 3 mei 2014 #32 Hoi, Ik heb ook een opcom gekocht via mp.Ga er vanuit dat het een clone is. Alleen krijgt het niet aan de praat met windows 8. Heeft iemand misschien de juiste drivers en ook een nederlands opcom? Alvast bedankt!! :wors
Hoi, Ik heb ook een opcom gekocht via mp.Ga er vanuit dat het een clone is. Alleen krijgt het niet aan de praat met windows 8. Heeft iemand misschien de juiste drivers en ook een nederlands opcom? Alvast bedankt!! :wors
A Astra-H Post best veel 5 mei 2014 #33 @britt08 wrote:Hoi, Ik heb ook een opcom gekocht via mp.Ga er vanuit dat het een clone is. Alleen krijgt het niet aan de praat met windows 8. Heeft iemand misschien de juiste drivers en ook een nederlands opcom? Alvast bedankt!! :wors U got pm
@britt08 wrote:Hoi, Ik heb ook een opcom gekocht via mp.Ga er vanuit dat het een clone is. Alleen krijgt het niet aan de praat met windows 8. Heeft iemand misschien de juiste drivers en ook een nederlands opcom? Alvast bedankt!! :wors U got pm
B britt08 Lid 5 mei 2014 #34 Bedankt!! Heb hem aan de praat, alleen het activeren lukt niet. Krijg het activatie menu er niet voor? Draai op windows 8.1 en met firmware V1.45 op de opcom. Iemand nog advies?? Alvast bedankt..
Bedankt!! Heb hem aan de praat, alleen het activeren lukt niet. Krijg het activatie menu er niet voor? Draai op windows 8.1 en met firmware V1.45 op de opcom. Iemand nog advies?? Alvast bedankt..
B britt08 Lid 5 mei 2014 #35 Hoi, Is het trouwens ook nodig om te activeren,of zijn er dan bepaalde functies niet beschikbaar? Ik heb mijn opcom werkend(nog bedankt daarvoor),net op mijn vivaro de foutcodes uitgelezen en gereset. Dan doet die het toch ook zonder activeren,of zie ik dat verkeerd ?? Wat ik ook doe,er wordt niet gevraagd om een activatie code! Groetjes Willy
Hoi, Is het trouwens ook nodig om te activeren,of zijn er dan bepaalde functies niet beschikbaar? Ik heb mijn opcom werkend(nog bedankt daarvoor),net op mijn vivaro de foutcodes uitgelezen en gereset. Dan doet die het toch ook zonder activeren,of zie ik dat verkeerd ?? Wat ik ook doe,er wordt niet gevraagd om een activatie code! Groetjes Willy
A Astra-H Post best veel 6 mei 2014 #36 Je hoeft niets te activeren Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
G gose91 Komt hier geregeld 9 mei 2014 #38 Helden Astra-H, Opeltje17, ZakhooiTM, corsa14slow, Mijn laptop kotst de meegeleverde cd gelijk uit. Zou een van u mij ook kunnen voorzien? EDIT: Windows 7, als dat nog uitmaakt Alvast bedankt!
Helden Astra-H, Opeltje17, ZakhooiTM, corsa14slow, Mijn laptop kotst de meegeleverde cd gelijk uit. Zou een van u mij ook kunnen voorzien? EDIT: Windows 7, als dat nog uitmaakt Alvast bedankt!
Opeltje17 Forumbewoner 9 mei 2014 #39 @gose91 wrote:Helden Astra-H, Opeltje17, ZakhooiTM, corsa14slow, Mijn laptop kotst de meegeleverde cd gelijk uit. Zou een van u mij ook kunnen voorzien? EDIT: Windows 7, als dat nog uitmaakt Alvast bedankt! Zie PM
@gose91 wrote:Helden Astra-H, Opeltje17, ZakhooiTM, corsa14slow, Mijn laptop kotst de meegeleverde cd gelijk uit. Zou een van u mij ook kunnen voorzien? EDIT: Windows 7, als dat nog uitmaakt Alvast bedankt! Zie PM
G gose91 Komt hier geregeld 9 mei 2014 #40 @Opeltje17 wrote:@gose91 wrote:Helden Astra-H, Opeltje17, ZakhooiTM, corsa14slow, Mijn laptop kotst de meegeleverde cd gelijk uit. Zou een van u mij ook kunnen voorzien? EDIT: Windows 7, als dat nog uitmaakt Alvast bedankt! Zie PM Gefeliciteerd! Uw was de snelste held. Op het bureau werkt het. Na het eten de auto induiken king:
@Opeltje17 wrote:@gose91 wrote:Helden Astra-H, Opeltje17, ZakhooiTM, corsa14slow, Mijn laptop kotst de meegeleverde cd gelijk uit. Zou een van u mij ook kunnen voorzien? EDIT: Windows 7, als dat nog uitmaakt Alvast bedankt! Zie PM Gefeliciteerd! Uw was de snelste held. Op het bureau werkt het. Na het eten de auto induiken king: