Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zover ik heb begrepen hebben de makers van de OP-COM software de beveiliging van hun software en hardware flink opgeschroeft waardoor 08/2010 de laatste is voor de china clone.
@ZakhooiTM wrote:Zover ik heb begrepen hebben de makers van de OP-COM software de beveiliging van hun software en hardware flink opgeschroeft waardoor 08/2010 de laatste is voor de china clone.
Is dat voor jouw niet te kraken dan(leuke uitdaging als IT''er) :thumb
@Opeltje17 wrote:@ZakhooiTM wrote:Zover ik heb begrepen hebben de makers van de OP-COM software de beveiliging van hun software en hardware flink opgeschroeft waardoor 08/2010 de laatste is voor de china clone.
Misschien als toekomstig projectje
Eerst m'n CarPC Systeem maar eens afkrijgen (267 van de 300 solderingen gedaan, daarna alles aan elkaar proggen)
@Opeltje17 wrote:@ZakhooiTM wrote:Zover ik heb begrepen hebben de makers van de OP-COM software de beveiliging van hun software en hardware flink opgeschroeft waardoor 08/2010 de laatste is voor de china clone.
Ja, als ik zo eens lees wat je allemaal al niet "even" maakt (waarvan die canbus test dinges toch wel mn mond op mn knieën zakte) moet dit toch ook wel lukken