op-com kopen

• Topic starter Topic starter b07
  • Startdatum Startdatum
wordt er elke 2 dagen een nieuw topic met opcom geopend ???

niet eens zoeken nodig eerste 2 pagina's bekijken is genoeg :sleeping

wordt er elke 2 dagen een nieuw topic met opcom geopend ???

niet eens zoeken nodig eerste 2 pagina's bekijken is genoeg :sleeping

niet eens zoeken nodig niet, ies jij buitenlandies :D

de eerdere topic's gaan over problemen met de op-com,daar staat niet welke op com ik voor mij auto moet kopen,sommige modellen geven problemen/fouten ,daarvoor vraag ik het. :sleeping

niet eens zoeken nodig niet, ies jij buitenlandies :D

de eerdere topic's gaan over problemen met de op-com,daar staat niet welke op com ik voor mij auto moet kopen,sommige modellen geven problemen/fouten ,daarvoor vraag ik het. :sleeping

Nou zit ik de topics door te lezen maar heb nog geen antw. op mijn vraag:P

durf hiervoor alleen geen nieuw topic voor aan te maken.

Ik heb geen ebay account, zag ik deze op marktplaats dus deze kan ik bestellen voor het zelfde geld en waarschijnlijk ook nog sneller binnen:P http://auto-onderdelen.marktplaat...gens in een topic staat.heb dus wel gezocht:P

Nou zit ik de topics door te lezen maar heb nog geen antw. op mijn vraag:P

durf hiervoor alleen geen nieuw topic voor aan te maken.

Ik heb geen ebay account, zag ik deze op marktplaats dus deze kan ik bestellen voor het zelfde geld en waarschijnlijk ook nog sneller binnen:P http://auto-onderdelen.marktplaat...gens in een topic staat.heb dus wel gezocht:P

We kunnen beter een sticky maken met betrekking tot alle vragen over op-com is mischien wat handiger :sleeping

We kunnen beter een sticky maken met betrekking tot alle vragen over op-com is mischien wat handiger :sleeping

ik zou firmware 1.44 nemen is nieuwer

wat kopen betreft als het een aanbieder is die zo goed als 100% positive feedback heeft

gewoon doen :thumbup

ik zou firmware 1.44 nemen is nieuwer

wat kopen betreft als het een aanbieder is die zo goed als 100% positive feedback heeft

gewoon doen :thumbup

jah lees ook al dat mensen een clone installeren ipv instalatie cd. kijk wel eerst met de cd of alles werkt en anders gooi ik er wel weer een vraag tegen aan.

@ RISL , srry had eroverheen gelezen..Zag door de bomen het bos niet met die 62 pagina's maar uiteindelijk was mijn antwoord gevonden:P:)

Thx

Terug
Naar boven