Tja, wat zal ik zeggen.
Er is altijd zoiets als feitelijk gelijk hebben en netjes zaken doen.
Je hebt getekend, en je hebt een afspraak over als de auto verkocht wordt.
Strikt genomen is de auto niet verkocht, maar ze willen dat ook niet (ze willen hem zelf houden).
Dus eigenlijk voldoen ze aan de afspraak, maar netjes is het absoluut niet.
En zeker voor dit bedrag (250 euro voor een dealer is als het goed is niet zo veel) en het feit dat de zaak niet netjes zit met de auto zelf, zou je denken dat het geen probleem moet opleveren.
Ik heb echter met de aankoop van mijn auto ook een hoop gedonder gehad, en ik weet dus hoe dit soort dingen gaan.
Ik vind het (ook voor Opel als visitekaartje) een hele slechte zaak, en dit had gewoon netjes afgehandeld moeten worden.
Rot voor je, maar aan de andere kant, het is nu maar 250 euro, anders had je misschien een rotte auto gehad voor veel meer geld, dus eigenlijk heb je geluk.